Gå til innhold

forferdelig hodepine... noen råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nå 16 uker på vei, og di to siste dagene har jeg hatt så forferdelig hodepine. inatt sov jeg sikkert bare to timer tilsammen, pga hode verket sånn.

d e migrene lignenede symtomer, blir så smått kvalm og er veldig lyssky.

noen som har noen gode råd, siden jeg ikke akuratt kan proppe i meg på tabletter.. :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ta paracet når det blir for ille. Drikker du nok vann? Stresser du ? Håper det går over snart:)

Skrevet

Jeg har slitt med migrene i mange år, ekstra mye nå som jeg er gravid. Mine råd: Magnesium kjøpt på apoteket, kaffe, masse vann og melk. 2paracet (kan jo ikke ta noe annet nå). gjerne alt dette på en gang. Jeg går også til kiropraktor 2 ganger per uke. Vet hvor ille du har det.........

Skrevet

Jeg var også veldig plaget med hodepine. Daglig i en mnd. 3-4 dager i uken skikkelig intens... Det skyldtes ikke at jeg drakk for lite. Det hjalp om jeg tok to Paracet og to magnesium-kapsler. Jeg ønsket jo ikke å ta det hver dag, så jeg begynte med akupunktur og det har hjulpet meg. Nå har jeg nesten ikke hodepine lenger. Når jeg har det, er det bare svak murring som kun varer noen timer.

God bedring:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...