Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #1 Skrevet 5. mars 2010 Jeg fikk høre at jeg må vente i 6 mnd og dra til plastisk kirurg for å fikse det.. Er det virkelig sånn? Fødte for 1 mnd siden og jeg tror stingene gikk opp bare 7 dager etter fødselen, hadde i allefall plutselig vondt for å sitte igjen, og hadde litt friskt blod som kom.. Visste ikke at dette måtte da syes innen 8 timer for å kunne ta det med en gang... Jeg er alene, singel og nå tror jeg at å ha sex med meg hadde blitt som å ha sex med en bøtte vann/vifte med balltre i nidarosdomen...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Plastisk kirurgi hørtes nå drastisk ut. Men det er jo spørs hvordan du har revnet. Tråden skal løsne alt fra 7-14 dager. Mamma revnet helt da hun fødte meg, og satt i grønnsåpe dag ut og dag inn. Hun begynte ikke å gro ordentlig før to mnd etter! Stakkars. Men hun sier hun er helt fin igjen. Og det måtte ikke noe operasjon til. Ring for legetime, så kan de hjelpe deg der.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Et av mine sting gikk opp mens jeg fortsatt var på sykehuset, men ble ikke sydd på nytt. Satt i grønnsåpevann noen ganger om dagen. Tror ikke det er det en evt. ny mann tenker på gitt...
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Hos meg gikk også to sting opp, mens jeg fortsatt var på sykehuset. Legen sa det bare var kosmetisk så jeg kunne velge å fikse på det siden eventuelt. Jeg har ikke gjort noe med det, og det har ingenting å si for sexlivet, det er jo i det ytterste kjøttet som ikke har noe å si for hvor trang man er.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Må da bare være en fordel at du føler det slik, så kanskje det forhindrer deg fra å drite deg ut enda en gang! Å knipe igjen i 6 mnd er da det minste man skal kunne forvente av en singel nettopp født alenemor!
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Det stemmer... om noen av stingene går opp ...må man vente 6-12 mnd. for å se hva resultatet har blitt.... ved vårt sykehus går det 1 år før vi evt. gjør en vurdering for vaginalplastikk
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2010 #7 Skrevet 8. mars 2010 Javel? Og hvorfor det om jeg tør spørre? Kan ikke jeg ha sex fordi jeg er alenemor?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå