Ranveig R Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 På laurdag reiser eg og lille på tur til Oslo! Vi skal bu hos tanta mi og forhåpentlegvis treffe den andre tanta mi som bur der, søstera mi, ei veninne frå studietida, og diverse søskenbarn. Gleder meg som ein liten unge, sjølv om eg er ganske spent på togturen. Lille (2 år og 4 mnd) er ikkje spesielt glad i nye situasjonar (for å seie det mildt), men det går vel helst bra. Vi skal reise om ettermiddagen, og vi har plass til vogna ved sida av plassen vår, så eg satsar på at ho sovnar utpå kvelden. Då blir ikkje togturen så lang for ho. Dermed ser dåke neppe noko til meg før over neste helg (kjem heim seint laurdag kveld, og skal på jobb søndag kveld nemlig). Hurraaa! Ut på reise! Gleeeeeeder meg!!!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Blir du borte ei hel uke allså?? Du må ha kjempegod tur!! Kosa dokke masse:)) Gleder meg til oppdatering:)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Da må du kose deg masse:)) God tur!!
blond Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Moro å reise og tog gir naturopplevelser i tillegg, litt distansert, men en fryd for øyet. Lykke til, det blir sikkert veldig fint!
Ranveig R Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 Takk takk. Jepp, vi blir vekke ei veke, mannen skal ta eit par feriedagar (eldste går berre 60% i bhg), og så skal dei finne på "gutteting". Var snakk om både Vil Vite-senteret, kino og Akvariet, så dei skal no få det travelt. No er eg ganske ferdigpakka, ventar berre på den siste klesvasken før eg skal i seng. Flaks at eg aldri har problem med å sovne om kvelden, for no gleder eg meg sånn som eg ikkje har gjort på årevis )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå