Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Har elipse maskin og trener alt det jeg greier! men det har da vell ikke noe funksjon på ''fettlaget'' over kneet og rompa! hva kan jeg gjøre for å bli kvitt dette? har så lysdt til sommern å ha på et kort skjørt eller en shorts som viser knærne mine... de er så grufulle!
Strandloppa og lillebror Skrevet 5. mars 2010 #2 Skrevet 5. mars 2010 Når du trener kondisjon, trener du hele kroppen samtidig. Fettet forbrennes jevnt over hele kroppen. For å få mest ut av treningen din, burde du trene styrke ved siden av kondisjon. Da mener jeg de store muskelgruppene i mage, rygg, lår og armer. En god øvelse for å stramme opp lår og rompe er knebøy.
septbaby09 Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Ja knebøy og utfall er supert. Gå utfall feks, etterhver kan du ha litt vekter i hendene. Når du trener knebøy og utfall, husk at det er med hælen du skal sparke ifra liksom, og pass på ryggen, rett rygg Lykke til
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Skal du redusere fettmengden må du også ta fatt i hva du spiser.. klart trening gjør deg sterkere, mer muskelmasse, men om fett er et problem er maten ett tema.
Linnea&Meg+LilleSpire Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 6. mars 2010 jeg er 160 høy og veier 56 kg... så jeg er vell ganske normal.... er bare litt slapp i fisken etter fødselen... men fettlaget over knæærne har jeg hatt hele tiden.... får det ikke bort! og det er veldig fustrerende =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå