Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Om man fks har en master i språk, la oss si Russisk. Hva kan man jobbe som da ? Bortsett fra tolk og lærer :-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Kan vel jobbe i UD ? Og som reporter, kanskje? Slik som Steinfeld Sikkert mye mer og som ikke jeg kommer på
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 tror du å ha en master i språk kan gi deg en godt betalt jobb ? Håper alle som har erfaring eller kunnskap om dette kan svare meg
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Det BURDE jo gi deg det, men ikke alltid en master gir den beste lønna, enten den er i språk eller ikke.. Master i Russisk åpner jo ikke for det helt store arbeidsmarkedet kan jeg tenke meg. Du må vel være villig til å flytte på deg for å få jobb og
Gjest sug lut Skrevet 5. mars 2010 #6 Skrevet 5. mars 2010 Det spørs jo hva du mener med god betaling. Det er ikke noe problem å komme over en halv mill, men noe større problem å komme over en hel.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Hvis du kan om fortolling av varer også tror jeg du er veldig poppis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå