Gå til innhold

oh lærde kvinns!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man fks har en master i språk, la oss si Russisk. Hva kan man jobbe som da ?

 

Bortsett fra tolk og lærer :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan vel jobbe i UD ? Og som reporter, kanskje? Slik som Steinfeld :) Sikkert mye mer og som ikke jeg kommer på :)

Skrevet

tror du å ha en master i språk kan gi deg en godt betalt jobb ?

 

Håper alle som har erfaring eller kunnskap om dette kan svare meg :)

Skrevet

Det BURDE jo gi deg det, men ikke alltid en master gir den beste lønna, enten den er i språk eller ikke.. Master i Russisk åpner jo ikke for det helt store arbeidsmarkedet kan jeg tenke meg. Du må vel være villig til å flytte på deg for å få jobb og :)

Gjest sug lut
Skrevet

Det spørs jo hva du mener med god betaling. Det er ikke noe problem å komme over en halv mill, men noe større problem å komme over en hel.

Skrevet

Hvis du kan om fortolling av varer også tror jeg du er veldig poppis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...