Gå til innhold

Spennende, kan dette være rier???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig begynner det å bli vondt igjen:-).

har tak i rygg og mage, og nå føles det mer "riktig" enn de andre kveldene....men om det er "riktig" nok...aner ikke....

Har sendt mannen i seng, greit om han har fått litt tid på øyet hvis noe skjer...skjer ingenting har han iallefall fått seg noen timer før jeg kommer å forstyrrer han med snuing og snørking...

fram med rietelleren og se hva den sier.-).

Noen flere som har vondter og som er usikker i kveld???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

klarte jaggu å sove litt...men at det skjer noe, jepp det gjør det:-).

Nå går jeg litt å vurderer hva gjør jeg...føler en dusj hadde vært godt, men vi helst vente til rett før vi skal dra med den dusjen...på samme tid som jeg er litt redd jeg ikk skal rekke den...prøver nok å legge meg litt nedpå igjen...tenker det hadde vært fint om vi slipper å ringe barnevakten midt på natta....kjekt å kunne vente til kl 6 iallefall:-).

Fortsatt ingen andre som er oppe i natten med kynnere eller rier?

Håper jeg iløpet av dagen kan holde lille gullet i armene....

Skrevet

å så spennende! hvordan går det? misunner deg nå. gleder meg veldig til å bli ferdig :) uansett lykketil, håper du snart sitter med lillegull i armene:)

Skrevet

å så spennende det må være!

Selv er jeg bare natterangler med verken rier eller unormalt mye kynnere eller mensvondt. Den siste plagen har holdt meg våken noen netter i det siste, men regner med det er vanlig modning :) 2 1/2 uke til termin!

Krysser fingrene for deg xx

Husk å spise, drikke og slappe av mellom takene :) Gleder meg til å lese historien din etterhvert !

Ønsker deg en god natt og at du snart holder gullet ditt i armene *

Masse Lykke Til!

Skrevet

Huff...stoppet helt opp her:-(.

Er helt gåen og av i magen og korsryggen...mån vel bare smørre meg med litt tolmodighet og få ungene på skola...kansje tar det seg opp igjen snart...håpe, håpe. håpe...

minsten, mensvondt som holder deg oppe om natten høres jo slitsomt men forhåpentligvis effektivt ut...lykke til du også:-)!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...