Bubba75 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Vi skal til syden i morgen, og nå har 4-åringen vår blitt syk. Falsk krupp og 38,5 (en stund etter paracet) i temp. Er så vondt i halsen når hun hoster, at hun gråter. Gråter når hun hoster i søvne også. Sist hun hadde krupp var hun syk nesten en uke. Er så usikker på om vi bør dra eller ikke. Personlig har jeg ikke lyst i det hele tatt. Fryktelig slitsomt å reise langt når en ikke er i form, men samtidig vil hun bli utrolig skuffet om vi ikke drar. Hun har gledet seg i ukesvis. I tillegg skal vi dra med svigerforeldrene mine, og de kommer ikke til å ha forståelse for det om vi blir hjemme. Snakket akkurat med svigermor, og det eneste hun sa var: det går så bra så! Spurte ikke om hvordan syk hun var, om feber eller noe. Syns vel egentlig hun burde sagt at de hadde forståelse for om vi ønsket å bli hjemme sånn som situasjonen er... Mulig at det er litt mye forlangt.
Gjest Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Det går nok bra. Kanskje den varme lufte vil være bra for henne? Ta med nok paracet og håp på det beste.
storm i et vannglass Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 uff, lei situasjon. Falsk krupp, fly og varme er vel ingen god kombinasjon. Dere får se an både formen og pusten. Er hun for dårlig er det ingen glede i å dra på så lang tur. Spesielt hvis hun blir veldig tett og hadde trengt lege hjelp under reisen. God bedring, håper formen hennes er bedre i morgen:)
Bubba75 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Hun har hatt det i to dager, så jeg vil ikke tro at hun blir tettere enn nå. Har ikke vært så tett at vi har vært engstelige for pusten til nå hvertfall. Men varme er jo ikke optimalt. Og feberen har vært litt høyere i dag enn i går. Spiser ikke, drikker nesten ikke, og vil bare sitte på fanget hele tiden. Sover dårlig om natten og. Mannen min har forståelse for om jeg ønsker at vi blir hjemme, men det blir min avgjørelse og det er jeg som blir den upopulære. Blæh, vi skulle jo glede oss til dette..!
Rampongi Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Uff, stakkars liten jente. Er hun bedre i dag? Håper det løser seg på en eller annen måte for dere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå