mamma`n til 3 gutter Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hva er ditt inntrykk av byen? Har du et bra hotell å anbefale?? Vurderer å ta ei helg sammen med mannen
epla Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg synes Riga var en trivelig og fin by. Sentrum er ikke så stort, så det er gåavstand mellom de fleste severdigheter. Det er også et stort marked der. Det finnes mange gode hoteller i byen, mange er også spa-hoteller. Jeg anbefaler å ta en tur til byen Jurmala, som ligger en halvtimes busstur fra Riga. Dere må bare se den utrolig flotte stranda der! Jurmala er forøvrig også en koselig by, med en lang og innholdsrik gågate. God tur!
mamma`n til 3 gutter Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. mars 2010 Høres flott ut!! Flere som har erfaringer fra Riga?? evt bra hotell??
Virreli Skrevet 5. mars 2010 #4 Skrevet 5. mars 2010 Jeg synes ikke Riga er det helt store. Vi syntes 3 dager var alt for lenge (meg og samboer). Tallinn er en mye flottere by, til ca samme pris og avstand. God tur anyway
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå