Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Uten bare trening heeeele tiden!! =P Heii.. Noen som har prøvd noen av de shake'ene som man skal gå ned av? 1.2.3 GO osv.. Lyst å prøve det, vil ned 10 kilo.. Går litt turer om dagene, men vil ned fortere.. så lurer på om dere har noen andre råd enn TRENING ?? Vær serriøs da skal ned 10 kilo til sommeren.. å det er ganske snart!! HJelp.. Hva anbefaler dere!! Jeg er så utrolig glad i sjokolade !
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Ja- da anbefaler jeg slutte med sjokolade! Det du får fortest ned med er sef shake type a nutrilett etc- men da fyker du opp igjen med en gang. Varig vekttap får du desverre ikke fort... Så da må du nesten vurdere om du ønsker varig vekttap eller bare fort opp og ned igjen...:S
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 ned og opp skulle det selvfølgelig stå ) hehe...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Spis mindre og beveg deg mer! Dette handler om logikk - inntak og forbruk, mer komplisert er det ikke!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Hvis du vil bruke sånn slankemidler, så er faren for å legge på seg de 10 kg veldig raskt igjen veldig stor.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Grete Roede, sier bare jeg. Har gått ned 12 kg siden 18 januar på å leve på hennes oppskrifter. Har da gått en halvtime rask trilletur hver dag. Har ikke gått lenger siden det har vært så kaldt. Vil du ned i vekt, kutt ut sjokolade, spis sunt, og beveg deg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 21:38 - Der tar du dessverre feil, det er ikke alltid så lett. Mange fysiske tilstander (stoffskifte, allergier, insulinproblemer osv) som gjør at man kan sulte seg i et år og ikke gå ned et gram. Anbefaler forøvrig lavkarbo.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Har ikke troen på lavkarbo. har bodd i Italia og spist pasta 2 ganger daglig (ja, helt proppfull av karbo) og gikk ikke opp et gram. Så lenge en spiser normalt og trener i tillegg er dette større sjans for å gå ned. Enkle løsninger i form av shaker eller spesielle dietter gir ikke varig vekttap dessverre. Det er snakk om å endre livsstil og bli sunnere og mer aktiv. Hvis en trenger 3-4 dager i uka kan en faktisk gå ned ca 10 kg på 2 mnd'er.. Så du trenger ikke å trene hele tiden for å få det til!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 22:29, har du fått med deg at sult gjør at kroppen settes på sparebluss og sparer på alt en får. Forbrenningen går drastisk ned, og når en spiser igjen så vil en bare legge på seg.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 prøv NOKA dietten du.. ikkå værst smak heller. der rase du ned opptil 5 kg de første to ukene, deretter 1-2 kg i uka om du er i mye aktivitet og bytter ut evt den milksheaken de har med flest mulig måltider.. (max 4 pr dag.) alle i vår familie går på den nå... og vi raser ned.. ;D
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Og så går du opp enda mer enn det du gikk ned..like etter at du har avsluttet dietten. Begynn å tren du HI.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Neida, skjønte jo det. Var mer ment som en opplysning til HI.
2 små og en undulat Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 vektklubben.no Dette er en gratis side hvor man legger inn matvarer man spiser i løpet av dagen. Det eneste du må gjøre er å veie det du faktisk spiser, så regner kalorikalkulator ut hvor mange kalorier du får i deg. Om du er i aktivitet legger du inn det også og kalkulatoren regner ut for deg:) Flott side og denne bevisstgjør hva du faktisk har i deg i løpet av en dag og hindrer at man småspiser, for da må man jo veie det man småspiser, og det gidder man jo ikke;)
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har flere bøker fra Fedon Lindberg og det har vært veldig effektivt de gangene buksene har blitt litt trangere. Det som er bra med hans oppskrifter er at de i tillegg til å holde blodsukkeret stabilt, faktisk smaker veldig godt. Til den anonyme som ikke la på seg av å spise pasta 2 ganger daglig uten å legge på seg vil jeg bare minne om at folk har ulik forbrenning og toleranse for matvarer.
orkide75 Skrevet 5. mars 2010 #18 Skrevet 5. mars 2010 ehm...vektklubb.no er ikke gratis, og jeg er selv medlem der men ja, jeg anbefaler den virkelig, jeg går ned sakte med sikkert, har som mål 12 kg på 12 uker, og det blir til sommeren
orkide75 Skrevet 5. mars 2010 #20 Skrevet 5. mars 2010 sorry, jeg sjekka det opp det var ikke meningen mente vg sin vektklubb, hvor jeg er hadde jeg visst om den du har, så hadde jeg meldt meg inn der
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #21 Skrevet 5. mars 2010 Dropp tanken på pulverkurer, de ødelegger forbrenningen totalt og du ender opp på en livslang slankekur. De som klarer holde vekten nede etter en sånn kur fortsetter å bytte ut måltider med pulver og kan aldri spise normalt igjen! De som begynner spise 4-5 vanlige måltider etter endt kur raser opp i vekt igjen.. Det du kan gjøre er å melde deg inn i vektklubben.no og registrerer alt du spiser i en uke eller to. Du trenger ikke fortsette med det så lenge, du lærer deg egentlig fort hvor mye du kan spise for å lande på ca 15-1600 kalorier om dagen. Et godt tips er å spise etter klokka, da går du aldri sulten og du vet når neste måltid er. Jeg spiser klokka 08.00, 11.00, 14.00, 17.00 og 20.00. Jeg har også gått ned i vekt ved å planlegge måltidene på forhånd, om du f.eks går inn på vektklubben og registrere hva du skal spise i løpet av dagen og følger den planen er det lettere å holde seg til planen. Et lite tips til slutt, den nye måltidserstatteren som heter Nutri-slim (selges bl.a på Rimi) er skikkelig god, første gang jeg har smakt en sånn bar som virkelig smaker melkesjokolade. En typisk dag for meg nå er: 08.00: 0,0% yoplait yoghurt med grynblanding i + 1 glass juice 11.00: 2 grove skiver med magert pålegg, f,eks kokt skinke med agurk 14.00: Nutri-slim bar måltidserstatter 17.00: EN posjon vanlig tradisjonell middag 20.00: Et knekkebrød med magerost eller kokt skinke med paprika + en frukt, f.eks en appelsin. Drikker mye vann, går tur hver dag og tar litt sit-ups osv på stuegulvet 2-3 ganger i uka. Går ned ca 1 kilo i uka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå