Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Heii.. Noen som har prøvd noen av de shake'ene som man skal gå ned av? 1.2.3 GO osv.. Lyst å prøve det, vil ned 10 kilo.. Går litt turer om dagene, men vil ned fortere.. så lurer på om dere har noen andre råd enn TRENING ?? Vær serriøs da
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Har ikke prøvd å slanke meg med 123GO og hadde kke klart det heller, for det smaker helt forferdelig!!!!!!! Prøv noe annet enn den..... Både Herbalife og de andre shakene smaker milkshake i forhold...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå