Gå til innhold

Hvorfor skriver folk h*n når de er anonyme???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på... spesielt sånn veldig korte innlegg, hvor det er umulig og skulle kjenne igjen personen(e).

Skrevet

Fordi mange er gravide og vet ikke om det er hun eller han. Og da er "h*n" et greit alternativ å bruke

Skrevet

Ååårh, det er så utrolig irriterende!

Synes h*n er irriterende i seg selv, derfor enda verre når det virkelig ikke trengs..

Skrevet

Dette er jo snakk om etter at babyen er født, og en skal fortelle noe om babyen,så bruker en h*n, for å unngå å bli gjenkjent.. Men herregud, en er jo anonym!

Skrevet

Ja, den er grei, men det er veldig ofte folk omtaler barnet sitt - som altså er ute av magen - som h*n. Tåpelig......

Skrevet

Jeg mente selvfølgelig ikke når det er snakk om baby i magen som man ikke vet kjønnet på..

Jeg mener de som snakker om barna sine..

Skrevet

Ja, det er jo forståelig med de gravide. Men hva med de som har født? Tvekjønnet? :-)

Skrevet

Synes jeg også. Jeg har en sønn i magen. Er det så farlig at folk vet det? Om det er gutt eller jente? Hva kan skje liksom? Det er jo 50/50 uansett, og man blir da vel ikke gjenkjent bare pga det? Hadde vært noe annet om jeg skrev at det ar en giraff.

Skrevet

fjaps... da skriver du; jeg har en gi*aff i magen!

Skrevet

Dersom de snakker om barnet sitt eller en person er det for å ikke avsløre kjønn. H*n kan bety både hAn og hUn.

Skrevet

ja det skjønner vel de fleste at det betyr. Men hva er poenget? Hvis man skriver noe som kan virke gjenkjennede så skjønner jeg kanskje det.... men egentlig skjønner jeg ikke poenget.

Skrevet

Ja, for guds skyld, det var jo ikke et spørsmål om hva det betydde, men hvorfor de gjør det når de UMULIG kan bli gjenkjent om de skriver han eller hun.

Skrevet

Haha, jeg ser frustrasjonen. Har tenkt over det samme selv.

Om man er så redd for å bli gjenkjent kan man jo heller skrive han, istedenfor hun, eller omvendt.

Skrevet

Ha ha ha ha ha, 21:26, du er lur :-)

Unnskyld at jeg ler altså, men alle vet jo hva det betyr!

Skrevet

Kan ikke dere som pleier og bruke det svare hvorfor?! HVORFOR?! ...(vet dere er der ute)

Skrevet

fordi de tror at ingen kjenner de igjen hvis de anonymiserer enda mer ved å sette inn *... selv om de kanskje har utlevert hele slekta så vet ingen hvem de er hvis de bare skriver *

Skrevet

Har sett innlegg som gikk omentrent slik:

"Ungen min har over 40 i feber. H*n er veldig slapp. Hva skal jeg gjøre?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...