ScaryMama Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Er drit vond:( ALTFOR salt!!! Er det virkelig noen som liker den?
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 JEG!! Jeg elsker den! =) Namnam. Luftig og god! Men jeg har bare hatt bacon på den da, og det er jo veldig salt. Så har liksom ikke kjent så mye saltsmak av bunnen... Også er jeg gravid da, har ikke smakt den uten å være gravid =) Kanskje det er grunnen? Vet ikke, men jeg synes den er veldig god!
tre små knotter Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Syns den er super, men lager helst hjemmelaget. Dersom vi en sjelden gang har pizza på en hverdag kjøper jeg gjerne NÅ sin pizzabunn..
~sjiraff~ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Synes også den er god. Lager stort sett selv, men innimellom da latskapen tar meg kan jeg fint bruke NÅ. Ellers liker jeg peppes sine bunner hakket bedre, men da kan jeg jo likegjerne lage selv.
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Enig! Den er IKKE god på en flekk! Altfor salt og fettete....nei, takke meg til hjemmelaget bunn!;-)
MintCondition Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Jeg syns også den er utrolig salt. Sikkert fordi jeg ikke er vant med "ferdig-mat", lager all mat fra bunnen av. Prøvde den Nå-bunnen en gang vi var på hytta, urk urk, skal ikke prøve den igjen.
Kamomille Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 ikke god i det hele tatt. Ikke er den luftig heller - blir steinhard synes jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå