Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hva ville dere valgt på nr 3, om det var mulig Og hvorfor
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Har jente, så gutt.. Synes gutter er lettere å forholde seg til, men samtidig er jo jenter skjønne også.. hm, klarer ikke velge jeg!
Hellobaby Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Det er faktisk sant det sug lut sier. Det virker som det er mer krav til jenter enn gutter f eks. Og vi må være så pene og sånn. Stress..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Gutt... Erfaringsmessig er gutten roligere (hvertfall her) og mye lettere å ha med og gjøre..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Aner ikke. Gutt kanskje... Mest fordi vi fikk gutt først og da vi skulle ha nr 2 fikk vi beskjed på ul om at det også var gutt. Vi var bombesikker på at det var gutt både pgs ul og fordi det er utrolig stort flertall av gutter på faren sin side av familien. Men ut kom det jente. Så vi har på en måte gått glipp av en gutt. Tåpelig sagt, men dere skjønner vel hva jeg mener.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Gutt, fordi gutten vår er så enkel og grei å forholde seg til, og så har jeg et guttenavn jeg så gjerne vil bruke.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 hvor har det blitt av alle de som så sårt ønsker seg jente?
Figa Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Det finnes ikke noe som er mer irriterende som tilegner barn egenskaper etter hvilket kjønn de har. Selv har jeg en nevø som kler seg ut som en heks på nyttårsaften og en niese som elsker kaptein sabeltann. Uansett, jeg ville ønsket meg enda en jente. Hvorfor? Fordi jeg har dobbelt så mye babyklær til jente. Og fordi det er ingen som bryr seg om en jentebaby går med blå body, mens en guttebaby med rosa body er noe mer oppsiktsvekkende.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Nå er jeg fornøyd med de to jeg har, og tror nok det holder. Men om det skulle blitt sånn og jeg måtte velge en av delene, så tror jeg at en gutt til kunne vært morsomt. Aner ikke hvorfor.. kanskje fordi det er det jeg er vant til å ha. (Fikk gutten først, 2 år før jenta, som ikke er så stor ennå.) Og så er det så mye tøft å kjøpe og leke med for gutter! Joda, mange jenter (som meg selv) kan også like "gutteting", men ofte slår det jo helt andre veien også, og man får en liten tulle som vil pynte seg i kjoler og leke med dukker =) Synes også at det er så mye lettere å finne klær jeg liker til gutter, enn til jenter! Det er jo bare rosa,rosa og rosa overalt...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Gutt, fordi den sjønne lille jenta mi er prikk lik meg, og jeg orker ikke et stabeist til ( og det sjønne stabeistet er bare 1,5 år så jeg ser virkelig frem til hun blir tenåring)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er så heldig å ha en av hver så jeg er helt likegyldig til hva jeg får 3 gang. Ønsker meg bare ett barn til:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #16 Skrevet 4. mars 2010 har jente, så gutt og inni magen er det en liten gutt...så da ønsker jeg meg gutt=)=) Men må innrømme at jeg håpet litt at det var jente, aner ikke hvorfor.. er uansett kjempefornøyd over å kunne bære frem barn nummer tre som foreløpig ser ut til å være frisk som en fisk:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #17 Skrevet 4. mars 2010 Jente, fordi min jente er 100 ganger roligere og ukomplisert, hun er rolig og det har ikke vært noen "problemer" med henne siden hun var født, verken trass eller adferdsproblemer i samspill med andre. Gutten har vært svært aktiv, hatt adferdsproblemer, mange bekymringer med han i forhold til skolearbeid ++ ( gutten er mange år eldre enn jenta og kanskje jeg var mer utålmodig mht. oppdragelsen, ja hvem vet ..) I redsel for å bli misforstått, jeg er like glad i begge selvfølgelig;-)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #18 Skrevet 4. mars 2010 Er faktisk usikker, hvis jeg sammenligner med dem jeg har ville jeg hatt ei jente til,hun har vært mye "lettere" å ha med å gjøre enn broren. Men sett bort ifra det ville jeg hatt en gutt
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #19 Skrevet 4. mars 2010 tenker jente,gutt,jente,gutt,jente,gutt osv:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #20 Skrevet 4. mars 2010 Nr. 1 gutt Nr 2 jente Ønsker at nr.3 er gutt. Vet ikke helt hvorfor. Men jeg kunne godt tenkt meg ei jente til etter det.
Tommage♀♂ Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 En evt nr.3 skulle jeg gjerne sett var et barn;)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #22 Skrevet 4. mars 2010 Alle barn har hver sin personlighet. Jeg er dagmamma for en gutt og han er overalt og finne på mye tull, egentligt uskyldigt tull. Jeg har jente selv og hun er rolig og kan fint leke for seg selv og kan sitte på fange og kose og se tv. så handler det også litt om hvordan foreldrenne er og hvordan man oppdrar barnet. Kan ikke svare på det du spør om sånnsett, men jeg ville nok hatt en gutt som neste unge. Noen barn liker og herje og finne på tull og er travel og ha uansett om det er gutt eller jente. Noen barn liker og kose og slappe av,leker fint både med andre og for seg selv uansett om det er gutt eller jente.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #25 Skrevet 5. mars 2010 Gutt. Jeg synes det er lettere å oppdra en liten herremann, enn en liten frøken. Gutten godtar lettere det jeg sier og skal ikke krangle med meg for hver eneste lille ting. Venter nr tre nå, men vet ikke hva jeg får...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå