Lillegull2008&2010 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Finner ingen amme bh`er for små pupper jeg. Lindex har de minste som jeg har sett iallefall. B75 og de passa den første uken sist gang, så ble de for store og ble ingen god støtte.. og regner med det samme skjer denne gangen også.. Noen som vet av amme bh for små pupper??
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har sett A str i triumph sine amme bher iallefall De selges på cubus og på Reimers iallefall
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 og H&M kunne godt solgt noen som er større..... sukk..... heldige den som har mellomstore bryst!
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Har du sjekket på Change? De har veldig stort utvalg i størrelser. Både for store og små
♥ emil06 +enya10 ♥ Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Bestilte noen på hm sine nettsider i går! De har helt ned i små størrelser! synes de så veldig fine ut så blir spennende å se om de passer! Hvis ikke er det jo bare å sende tilbake
Lillegull2008&2010 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 Da må Change og cubus sine sjekkes ut. HM har jeg bare funnet bh`er uten fyll og det MÅ jeg ha Lindex sine har vært KJEMPE gode for meg, har det ikke vært for at de skulle vært bare littigrann mindre. Takk for tips :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå