Gå til innhold

Hvilke votter har dere til barnet på 1 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingen som ikke er for store jeg! Alle faller jo av Adrian sine små hender.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukt fra Hestra jeg siden jenta mi var 1 år... nå er hun 2 da og bruker Hestra enda...

Skrevet

2åringen vår har Hestra goretex med sånn reim rundt handa votter som han bruker i bhg

Skrevet

-jeg sverger til hjemmestrikk. ull er bra. sørger for å ha flere pr slik at de byttes når de blir våte. På skikkelig sørpe dager har jeg et par reima votter, men de rives raskt av.. -jeg har strikket i mønsteret som er fra blåfjellserien da de har et bånd i håndleddet du kan knytte;)

Skrevet

Vi har prøvd det som er av votter - Hestra, Reima, H&M, Troll, skinnvotter... det eneste som funker er hjemmestrikka votter, med Nøstebarn sine vindvotter utenpå på de kaldeste dagene... Med vindvottene er det ikke så lett for henne å bruke hendene, men hun er iallefall god og varm. De kan trekkes helt opp til albuen - så hun mister de iallefall ikke (",)

Ellers liker jeg Hestra vottene best, siden de har ullfor og sånn reim til å stramme.

Skrevet

Enig!Hjemmestrikket ull er det eneste som funker her. Kjøpte et par gode hestra viooter for 3-4 uker siden,men heller ikke de duger.

Hjemmestrikket får du akkurat passe stramme rundt håndleddet,så de ikke faller av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...