hoppla/** Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 men er det noen som har prøvd 30 days sammen med f eks libra kosthold??
tre små knotter Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Nei, men ikke gå for kjappe løsninger. Vet ikke hvordan 30 days virker, men har selv nettopp meldt meg inn på vektklubb.no. Har fulgt 1300 kcal-dietten nå i tre uker , tatt av ca 2 kg, og det UTEN trening!! Tenke seg hvordan det ville blitt med trening, men har vært mye syk og forkjøla så ikke kommet helt i gang med den delen enda!
NostraStoria Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Beste er å trene, trene og trene. Ingenting som hjelper bedre. Dietter kan fungere - men når du går tilbake til vanlig kost igjen og fortsatt ikke trener så holder en seg ikke slank så lenge. Gleder meg til å kunne trene igjen, sist gikk jeg ned flere kg på 2 mnd'er kun ved hjelp av å trene 3-4 dager i uka.
septbaby09 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Varige resultater krever rett å slett en livstilsendring Trene regelmessig og spise sunt. En annen ting jeg har blitt opptatt av etter et svangerskap med kvalme og bekkenløsning, som har ført til lite trening er: Vi må slutte å tenke trening kun for å slanke oss, men faktisk for å bedre helsen, rygg, knær, skuldre osv. Trente 5 dager i uka før, og aldri hatt noen kroppslige problemer what so ever... men nå, 1 år med lite trening, vondt i rygg, nær osv når jeg hiver mg ut på løpemølla igjen hehe... Nei trene også for å ta vare på kroppen altså!
hoppla/** Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 jeg trener og har et godt kosthold nå med libra, lurte bare om en pillekur ville sette litt på litt boost... vet at det ikke er snarveier altså....
Ksenia & Anjem Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 spise sunt og trene ja...mange på vektklubb.no som sier at 30 days ikke funker..jeg har gått ned 8,5kg på 6 uker på vektklubb.no
septbaby09 Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Skjønner hva du mener, greit med en liten kickstart Har desverre ikke prøvd sånne kurer så kan ikke hjelpe Men vet suppedietten kan gi en liten pangstart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå