ingebølla Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Ikke noe annet enn mensmurringer enda og føler meg veldig pigg (etter en laaang lur på dagen i dag). Var hos jordmor i går som målte livmortappen til 1 cm og åpning til 2 cm og strippet meg. Hun håpet dette hjalp og at neste gang vi møttes hadde jeg med en liten baby Så etter en hel dag uten noe action gikk slimproppen nå i stad. Vet at dette ikke betyr at noe skjer nå snart, men dette er jo veldig positivt ift. til å føde rundt termin tenker jeg! Samtidig kjenner jeg og at jeg gruer meg litt nå, stripping og undersøkelse var ubehaglig og vondt - og ingenting i motsetning til det som kommer! Vel vel, får bare lage meg en kopp te og se litt på TV mens jeg venter på noen tegn :-)
ingebølla Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 4. mars 2010 Hmm, skulle jo være slimproppen GIKK nå :-)
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 proppen stakk her i gården også i dag, 5 dager til termin hååååper at ting tar seg opp, og riene starter, både for deg og meg skal bli godt når alt er overstått!
nr 2! <3 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 håper d skjer noe snart da! ta deg en lang tur i morgen om ingenting har hendt før! lykke til!
ingebølla Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. mars 2010 Vi satser på start i løpet av natten! Gleder meg til å møte den lille nå, lykke til du og :-)
ingebølla Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2010 Rydder og styrer litt rundt om nå (greit å komme hjem til nogenlunde ryddig hus) og satser på at tyngdekraften gjør sitt! Hvis ikke noe skje i natt, blir det tur ut i morgen ja :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå