Gå til innhold

UL idag tidlig :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på ordinær ul idag tidlig .

Og jeg er såååååå glad !! Vi fikk ikke sett hvilket kjønn det var , men jordmor trodde det var en liten gutt !!

Vi fikk så vidt tatt et bilde av den fordi den snudde og vridde seg og turna rundt , var ikke stille i 1 sek så vi kunne ta et bilde , helt til flinke jordmor fikk til 1 på slutten !!

Jeg er så glad , jeg ble kaldt inn på ny ul om 2 uker fordi jordmor ikke helt kunne se hvor langt jeg var på vei . Men det er bare positivt da får jeg se babyen på nytt om 2 uker , kan nesten ikke vente !! wooohoooo

klem til alle !!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott å høre at det er en aktiv krabat der inne.

Skrevet

Tusen takk skal du ha ! Jeg gleder meg til 2 uker til hihi

Skrevet

Så¨Gøy;D skjønner du gleder deg til om 2 uker ;)

Skrevet

Hihi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa blir gøy å se babyen igjen , å se om vi får sett da om det er gutt eller jente :D

Skrevet

Det er nesten så jeg misunner deg dette, men for all del!! Unner deg det av hele mitt hjerte.

Skrevet

Jeg skjønner , jeg leste innlegget ditt igår å ble kjempe lei meg .

Men du skal se det går såååå mye bedre neste gang :D

klem :D

Skrevet

Ja, vi krysser fingrene for det:-) Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet og med fødselen.

Skrevet

Har du no magefølelse på om det er gutt eller jente du har i magen a?=) hihi

Skrevet

Var selv på ordinær ul i dag og det er jo bare en helt fantastisk opplevelse. Min var ikke fult så aktiv så jordmor kunne se at det var en jente:))

Da har du jo noe og glede deg til om to uker i alle fall:))

Lykke til videre:)

Skrevet

Heiiii

Jeg har skikkelig guttefølelse ! kansje jeg har rett vi får se om 2 ukeeeeeeeeeeeeer gleder meeeeeeeeeeg !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...