Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Noen som har det? Jeg har ikke hatt noe som helst av smerter på hele svangerskapet hittil. Ikke i mitt forrige svangerskap heller. Men i dag, (er 32+5 uker,) så har jeg flere ganger kjent skarpe stikk/smerter nede i bekkenet/underlivet. Mest ned mot høyre side. Hva kan disse smertene være. Kommer helst når jeg sitter i ro. Kynnere KAN det muligens være, dem har jeg aldri egentlig kjent noe til før. Men blir jo litt bekymret. Forøvrig masse liv i magen, derfor har jeg bare avventet det hele. Babyen er i seteleie, men det kjennes ikke som om hun snur seg.... Noen forslag til hva det er?
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Dersom det kan minne om at det er noe spisst som stikkes opp i skjeden er det nok modning. Hvis ikke vet jeg ikke :-)
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Hm, nei egentlig ikke. Det sitter mer inne i bekkenet. Kan det være ligamentsmerter tro? Hvordan kjennes disse i såfall?
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Det tror jeg er litt opp og ned fra person til person. Mine sitter som ekstremt skarpe smerter nede ved lysken. Føles nesten som at det er noe som ryker. Ufatterlig vondt. Hos meg kommer de ikke når jeg er i ro da. de kommer dersom jeg snur meg litt for brått, reiser meg for brått eller får en feil vridning på kroppen... Smertene varer som regel i 5-10 minutter før de forsvinner igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå