Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Dette er snakk om min samboers tante. Hun er ikke så mye eldre enn oss, i 30 årene. Har hatt mye kontakt med henne før, og nå har hun flyttet hit til samme by som oss og hun lurte på om hun kunne sitte barnevakt en kveld. Ja eller nei? Jenta kjenner jo henne ikke, men tenker isåfall å la de bli kjent først.. Søstra mi spurte på fb om jeg seriøst hadde tenkt å lempe henne hos fremmedfolk! Hun er jo ikke fremmed i den forstand, men nå ble jeg litt i tenkeboksen her.. Huff. Faren vil ikke passe, han vil og være med på Lørdag. Er snakk om noen timer, tanta skal isåfall sove her.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Ser ingen grunn til at hun ikke skulle kunne sitte barnevakt. La henne komme litt tidlig slik at barnet kan hilse på henne og de kan leke litt sammen før du drar (slik man ofte gjør med nye barnevakter).
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Så lenge jenta deres får treffe henne før lørdagen og dere forklarer henne at tanten skal passe på henne mens dere er borte en liten tur kan jeg ikke se noen grunn til at jeg hadde sagt nei hvertfall:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Takk for svar. Ble litt satt ut av den kommentaren på fb, jeg skrev ; Tror helga blir bra altså. ( Ei av mine nærmeste venninner kommer, vi skal bla. lage mat sammen på Lørdag, var igrunnen det jeg mest mente) Synes den kommentaren fikk meg til å fremstå som en dårlig mor! Hadde spurt søstra min om barnepass, men hun kunne ikke.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Forresten, barnet er bare 14 mnd. Så dette er mest snakk om pass etter leggetid. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå