Augustbarn :) Skrevet 4. mars 2010 #26 Skrevet 4. mars 2010 Nei, vi er ikke gift. Men vi er forlovet- og har ett barn.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #27 Skrevet 4. mars 2010 Ja, giftet oss før vi fikk barn. Men jeg har to fra før med min eks-samboer, giftet oss heldigvis ikke.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mars 2010 #28 Skrevet 4. mars 2010 Ja, vi gifta oss sommeren før jenta vår ble født, 6 mnd på vei. Bryllupet var planlagt lang tid i forveien, og hadde ingenting med svangerskapet å gjøre=)
Ranveig R Skrevet 5. mars 2010 #29 Skrevet 5. mars 2010 Er gift ja. Eldste blei fødd eit knapt år etter bryllaupet.
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #30 Skrevet 5. mars 2010 Hvordan det HI? Prøver du å sjekke meg opp?
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #31 Skrevet 5. mars 2010 Nei, ikke nå lengre. Men jeg giftet meg (ung) to år før jeg fikk den eldste. Har to barn med samme mann. Vært gift en gang til, men det funket ikke. Er nå samboer på 6. året, dessverre uten barn.Livet går sine egne veier..Hadde sett for meg mange barn med første ektemann, men slik ble det nå engang ikke. Men er veldig fornøyd slik jeg har det nå! Min samboer har stor glede av de etter hvert store barna jeg har, selv om drømmen er en attpåklatt som er hans eget avkom! Vi har vært gravide, med aborterte, noe min svigermor ikke vet. Vi har snakket om giftemål stadig vekk, men tror ingen av synes det er nødvendig. Det juridiske er på plass med samboerkontrakt etc. Har også viktige familiemedlemmer som ikke vil går så godt overens, mye konflikter i spesielt min familie. Tror for eksempel at min eventuelle svigermor ville syntes det var stas om sønnen hennes ble gift, er bare ikke sikker om jeg er den mest ideelle svigerdatter for henne. Hun kommer med ønske om biologiske barnebarn, men det toget er nok gått, derom ikke et under skulle skje...
Sunnybeach4gull :) Skrevet 5. mars 2010 #32 Skrevet 5. mars 2010 Ja Gifta åss/hadde navnefest for lillemann da han va nestn 8 mnd
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #33 Skrevet 5. mars 2010 ja.. giftet oss da felles barn var nesten 7 mndr gammel. Vi startet å planlegge bryllupet før vi visste at vi ventet.. Så da valgte vi å fullføre det også..
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #34 Skrevet 5. mars 2010 Ja, giftet meg mellom nr 1 og 2, i rekken av 3. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå