Gå til innhold

amme-bh, hvor å når

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) når er det på tide å kjøpe amme-bh?

skal jeg f.eks kjøpe et nr for stor? ikke vet jeg:p

2) hvor skal jeg kjøpe amme bh? holder h&m sin eller må det noe mere ekslusivt til? hva er ok pris?

3) hva skal jeg se/jenne etter med kjøp av amme-bh?

håper på mange svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også lurt litt på dette og har forhørt meg litt med venninner som har ammet.

Det de sier er at det er lurt å kjøpe en billig amme-bh, som passer nå, for å ha med på sykehuset og like etter fødsel. Etterpå kan brystene forandre seg og de fleste blir større. Og da er det lurt å investere i flere litt dyrere amme-bh`er.

Så jeg kommer til å kjøpe en billig en (fra H&M, eller noe) for å ha til å begynne med. Og så heller kjøpe noen dyrere (fra Triumph el) etterhvert.

Skrevet

Jeg kjøpte meg faktisk noe helt vanlige singleter jeg som er litt trange. Og så legger jeg bare ammeinnlegg på innsiden av dem!! De sier at det er veldig vanskelig å beregne størrelse så da lot jeg heller være å kjøpe i det hele tatt!! Kjøper heller når ammingen er igang jeg :-)

Skrevet

Puppene mine har ikke forandra seg noe enda (er i uke 36), og har en amme-bh fra forrige svangerskap som jeg syns var veldig bra som jeg tenkte jeg skulle bruke til å begynne med, så kan jeg heller kjøpe noen nye når amminga er i gang.

Skrevet

Jeg kjøpte noen helt enkle på hm, og lindex hadde også noen som var helt greie.. Kjøpte dem slik at de passer nå, men at jeg samtidig har litt å vokse i, fordi stoffet i bhene kan strekkes MYE :)

Men ikkje kjøp slike som er "stive" i cup-en.. Prøv å brette ut puppen i prøverommet, og kjenn etter at cup-en ikke "spretter" opp over puppen igjen.. da blir det håpløst å amme, for barnet ligger bare å kjemper mot bhen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...