Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Jeg var på UL i uke 19, og alt så bra ut Har så lyst på en UL til. Føler at alt er som det skal være, maaaasse action i magen, men vært så kos å se lille nurket igjen Er det mulig å få en til? Skal til legen i morgen og har veldig lyst å spørre henne.
ver88 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 www.majorstuaklinikken.no. Her kan du bestille 3D UL men tror de bare har i bergen eller oslo og fungerer best i uke 28. Koster 1000 kr men er verdt det. Ellers skal man ha god grunn for å få ny UL.
Søtnosn05+aprilbaby Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 Ok. Takk for svar! Vi tenkte litt på 3D UL i Trondheim da vi var der. Men det kostet 1600 kr, syns det var litt mye. Jeg vil bare ha en vanlig UL,men det er sikkert vanskelig å få til det ja uten en god grunn. Så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet til vesla kommer i april
Bumblebeee Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Jeg bestilte også 3D UL, men på www.ultralydklinikken.no. Koster 900 kroner og han som jobber der er kjempehyggelig Jeg spurte også jordmor om ultralyd, siden jeg fødte en relativt liten baby forrige gang og har hypertensjon fra før + stadig sukker i urinen, og hun sendte henvisning til sykehuset i dag. Koster ingenting å spørre legen/jordmor, men du skal nok legge noen gode grunner på bordet for å få gjennomslag.
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Min jordmor bestillte en til meg i uke 33 hun. Og det var enkelt og greit fordi jeg spurte fordi jeg ville vite leie og om alt var ok. Hun skrev henvisningen med en gang og jeg betalte da heller ingenting :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå