Gå til innhold

Kanskje spiller psyken inn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å overrasket my man idag med å hente han på jobb og ta han med ut å spise :)

Fikk han til å bestille seg ei pils til maten.....KANSKJE det fører til at det skjer noe idag? Hehe, han er av typen som kan drikke en del uten at det merkes på kroppen, så han kjører LETT selv om han har tatt den OM det skulle skje noe etterhvert, selv om han selvfølgelig ikke gjør det ellers!!

Tenker at "tingenes iboende faenskap" (beklager uttrykket) kanskje kan være gjeldende her, at siden alkoholen er inne i bildet så er det jo "typisk" at det skjer idag.

Hahaha, jeg tror jeg er på nippet til å bli småsprøøøø ;)))

Hvis ikke så koste vi oss VELDIG idag, og jeg er i storform...av en eller annen grunn- så life is good =)))

*krysser fingre*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til;)

(og jeg håper, for dere og for andre traffikanter sin del, du ikke seriøst mener at han skal kjøre bil med flere øl innabords)

Skrevet

Neineinei, aldri!!! Jeg sier at hvis det skjer ikveld/natt så er nok den ene pilsen borte forlengst.. :)

Takk for lykkeønskninga ;)

Skrevet

Hmmmm fint at dere koste dere, men jeg håper dere hopper i en taxi hvis det skjer noe nå....sånn for sikkerhetens skyld ;o)

Skrevet

Klart ;)

Skulle det skje før timene som skal til før alkoholen forsvinner så får vi skyss eller taxi. Nok av venner som sitter å venter på tlf, hehe..

Men skjer neppe noe uansett, var bare et "morsomt innfall" fra min side--for å ta bort litt av venteventeventetiden hjemme...

Er veeeldig nøye på sånt begge to, voksne ansvarlige mennesker og ville aldri gjort noe for å sette oss selv, lille eller andre i fare!!! Absolutt ikke!

Skrevet

hehe, spennende kveld/ natt igjen nå da :)

hvis det skjer noe, så går det alltids an å ringe polisen og si ifra at sjåføren har drukket én øl tidlig på kvelden, og at dere mulig bryter fartsgrenser og lignende grunnet fødsel. De er ofte glade for å få beskjed :)

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at det skjer noe!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...