Gå til innhold

Noen som vet?

¤ Lille-trille med marsbaby ¤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om/kjenner/har egen erfaringer om igangsetting av fødsel grunnet ADHD? Kan det være en gyldig grunn til å bli satt i gang? Merker det snart topper seg for meg, orker rett og slett ikke mer... Aller helst vil jeg jo selvfølgelig at det skal gå sin naturlige gang, og har hele tiden sagt at "nei, jeg skal hvertfall ikke settes i gang. Har jeg kommet så langt skal jeg jaggu klare siste rest også." Men nå er jeg ikke så sikker lenger, ser bare hvor mye min "psyke" går utover folk rundt meg, som jeg er så veldig veldig glad i... Er jo ikke noe gøy det :( Har prøvd alt, til og med fått sovemedisiner. De funka første gang jeg prøvde, men så var det stopp! Syns det er forferdelig å være så sinna hele tiden, samt trøtt og sliten... Kroppen dirrer 24/7, og jeg har bare lyst til å sove, men får ikke til det heller...

Hjelp? :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, dette høres ikke greit ut :( Tatt det opp med jordmor? Hun burde kunne hjelpe deg, henvise deg til sykehuset for samtale om igangsetting når du nærmer deg termin. Burde i alle fall slippe å gå slik på overtid!

Skrevet

Ja, har en veldig god jordmor som har vært vel informert om min tilstand fra første møte. "Problemet" er bare at hun er så voldsomt til å skryte, og da blir jeg så kry at jeg syns det er forferdelig vanskelig å klage... Hun får meg liksom hver gang til å tenke at dette skal jeg klare!, men så går det bare en stund etter jeg har kommet ut av kontoret at jeg føler jeg synker sammen igjen, og alt blir som før...

Er straks 39 uker nå i følge min ULtermin, men i følge min menstermin har jeg termin i morgen...

Skrevet

Veeel, da ser det ut som jeg blir innlagt og satt i gang i løpet av helgen! :o

Skummelt.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...