Ruttetutt ヅ Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Hva slags produkter innen såpe, kremer og sånt vil dere anbefale? Vil jo kun det beste for min lille som kommer til sommeren, og nå er det ti år siden sist jeg hadde så smått så jeg er ikke helt oppdatert.
Yo&La+spire Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Så lite som mulig! Kommer bare til å bruke litt olje i vannet når han bader, men ellers ingenting. Hvorfor det liksom, huden har det best som den er, helt naturlig;) (om han blir sår så bruker eg Purelan eller noe annet med lanolin/fett).
Ronja&Odin Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 dr greve parma som de har på apoteket... det er kjempe bra produkter. litt dyre, men vært pengene... brukte natusan night produktene sist, men snuppa fikk atopisk eksem og måtte bytte.
Ruttetutt ヅ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Dr. Greve, inneholder de noen skumle stoffer, eller er de helt trygge?
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Her står det endel nyttig: http://www.gronnhverdag.no/Nettsider/Groenn-Hverdag/Tm/Kosmetikk/Tester-og-undersoekelser/Test-av-pleieprodukter-til-baby-2009/Pleieprodukter-til-baby-2009-Testvinnerne
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Babyline sine produkter mener jeg er de beste
Nikki 75 Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Jeg har besilt de gratis prøvepakkene fra libero, rimi etc. Da har jeg fått endel prøveprodukter som jeg tenkte å bruke til å begynne med, sånn at jeg får testet ut før jeg kjøper flere produkter.
Erle79 Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Signerer denne, så lite som mulig er mitt tips også. Forrige gang hamstret vi inn produkter på forhånd, men fikk jo ikke bruk for noen ting, bortsett fra et par dråper olje i badevannet. Jeg tror at babyhud har det best uten noen som helst tilsetningsstoffer, den skal jo lære seg å fikse seg selv! (Det finnes selvfølgelig unntak, hvis barnet får mye utslett eller liknende...)
SpongeBob Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Man kommer langt med vann, gitt, ellers liker jeg babysalven og babyoljen til Welleda, jeg. Helst de med ringblomst:)
tudelu Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Sår stump?! Potetmel gjør susen!!! Bare herk med sinksalve
Ariel_80 Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Produktene fra Burt's Bees, selges bl.a hos bleieboden.no :-) og produktene fra lykkeligsomliten.no er også kjempefine, og ikke minst naturlige. Uansett, det beste er å ikke bruke så mange produkter på de små, for de trenger det ikke. :-)
power puff Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Jeg sverger til produktene til Wedela. Får kjøpt de på apoteket. Kun naturlige ingerdienser. Zink salven, badeoljen og shapoen er det vi bruker!!
power puff Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 sorry skrev feil. du får kjøpt de på helsekosten, ikke apoteket!!
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 Jeg vil anbefale å bruke vanlig olivenolje på stumpen i stedet for kremer og sånt, er både mye bedre og billigere, gutten min som er et år nå var litt sår på stumpen de første ukene etter han var født så fikk jeg tips fra helsesøster om å bruke olivenolje og han har aldri hatt sår stump siden, så det anbefaler jeg. Olivenolje kan også brukes i badevannet, det skal også være bedre enn vanlig badeolje. Venninnene mine som små har også skrytt av det tipset Ellers bruker jeg a-krem eller weleda lotion på kroppen
vi3blir4 Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 venninnene mine som HAR små* mente jeg å skrive gikk litt fort her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå