Alba44 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Mistet en liten skatt i SA for flere uker siden, og ettersom blødningene ikke har stoppet så ville de ha meg inn på sykehuset. Ble undersøkt og sendt hjem med 3 tabletter som skal tømme livmoren helt. Målte hcg og skal tilbake om to dager for å måle igjen. Gynekologen mente aborten ikke var ferdig. Ikke nok med sorgen over å ha mistet nok en liten skatt( har mistet tidligere også), men når selve "prosessen" varer over så mange uker så er det ikke så lett å komme seg videre... Jeg er så sliten, trist og så uendelig glad over at jeg har sønnen min. Han er den fineste i verden og gjør livet mitt så godt. Vet at det er mange andre her inne som har opplevd det samme, og det føles som litt trøst å dele dette. Hilsen fra en litt nedtrykt Alba.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Uff, blir trist av å lese slik... Stooor klem =)))))
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Fikk helt vondt av deg nå, Alba - det må være tøft nok å miste, om du ikke skal måtte gå sånn så lenge etterpå:-( Sender deg en god klem og håper det snart er over og at en ny liten spire finner veien og klorer seg godt fast. Klem
Alba44 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk. Må innrømme at jeg er redd for å prøve igjen.. Ønsker jo så gjerne å gi lillegutt et søsken, men veien dit virker så uendelig lang....
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Nei, det er sikkert ikke så lett:-( Du har jo klart det en gang før, så det kan jo være det går fint igjen - må bare tro på det, men skjønner at det nok ikke er så lett - i hvertfall ikke nå når du er midt oppi dette.
Alba44 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 4. mars 2010 Jeg mistet i MA for 4 år siden, og mye av de opplevelsene har blusset opp igjen nå.. Prøver i størst mulig grad å fokusere på hvor evig takknemlig jeg er for å være mamma til sønnen min. Med han i armene så blekner sorgen. Hvordan er det med deg og dine da, Rutletutt?
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Ja, det er godt at du har minien din - de er gode trøstere, de små gullene våre;-) Går fint med oss:-) Hverdagen rusler og går, du vet:-) Har skolegutt til høsten, og det er rart å tenke på;-)
Alba44 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 4. mars 2010 Stor gutt du har!! Må være rart med snart skolegutt. )) Og så har vi 3 åringer om få mnd.... Lenge siden vi var på bim sammen. ;o)
*Rutletutt* Skrevet 4. mars 2010 #15 Skrevet 4. mars 2010 Ja, tiden har jammen flydd! Blitt store, disse go`ungene våre:-)
Alba44 Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #16 Skrevet 5. mars 2010 Magesmertene kom som bare det i går.. :-( Tok smertestillende som legen skrev ut resept på og la meg. Men; blødningene stoppet jammen ETTER at jeg var på sykehuset. Det skulle jo være motsatt. Skjønner lite her ja... Noen med lignende erfaringer? Tror tablettene jeg tok vaginalt heter Cytotec.
lille sprelle Skrevet 5. mars 2010 #17 Skrevet 5. mars 2010 Kjipt, men det blekner heldigvis med tiden. Etter selv å ha vært gjennom en runde med først kjemisk og deretter utskrapning, anbefaler jeg ingen å prøve kjemisk. Det var et helvete på jord - og som jo da resulterte i utskrapning i tillegg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå