Malita Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Med sine feil og mangler er han likevel helt fantastisk. Han legger og steller ungene like mye som meg, hjelper til med husarbeid, rydder middagsbordet osv. I tillegg viser han meg masse omsorg og kjærlighet. Er det flere her inne som faktisk er fornøyd med mannen sin eller er det bare meg?
Lemonia Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er også kjempefornøyd med mannen min. Han deltar i alt som har med hus, hjem og barn å gjøre. Det er like gjerne han som står opp om natten som meg (og siden barnet vårt var flaskebarn som liten delte vi 50/50 på mating om natten, for ham var det en selvfølge). Han er den som alltid har tatt seg av legging av gutten vår, det er kosetid for far og sønn og de har det så gøy sammen. Det er så fint å se for en flott pappa han er.
benelen Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Kaster meg på jeg og. Min samboer er også flink med huslige sysler. Nå som jeg er gravid og har litt bekkenløsning mener han at jeg må slappe av og tar seg av husvasken. Nå står han på taket og måker snø. Og han er så fantastisk flink med sønnen sin. Jeg må bare si at jeg elsker han høyere en himmelen! Er ikke vi heldige jenter?
Malita Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Jo, vi er heldige:) Godt det er noen som har kjekke menn her;) Leser så mye klager over misslykka menn her så godt det ikke bare meg som synes jeg har det bra som jeg har det:)
brooklyn Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Enig! Det er mye grums ute og går! Min mann jobber masse, men når han er hjemme, er han deltakende som bare det, med å legge ungene, stelle dem, ta dem med på turer, stå opp med dem i helgene, dele på husarbeid og andre ting. Jeg elsker mannen min, og er glad vi valgte hverandre:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Ja har en mann jeg er kjempe fornøyd med med.Vi deler alt av hus arbeid, han ser faktisk at ting må gjøres uten at jeg må si det og det syns jeg er fantastisk deili. Stiller opp for barn, og viser meg omsorg og kjærlighet hver dag.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 er også kjempe fornøyd med samboeren min. han hjelper til med husarbeid,matlaging, gjør like mye som meg av stell, legging, osv med vesla. så er han kjempe omsorgsfull ovenfor meg
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er også veldig fornøyd med mannen min:)
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er veldig fornøyd med mannen min:) Synes han er kjempeflink til veldig mye og setter stor pris på at jeg ikke trenger å gjøre alt hjemme selv lenger:) Elsker ham og forteller ham det hver dag
Anonym bruker Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Enig i at det å si at en elsker hverandre hver dag er viktig 20.22. Selv om en vet er det liksom litt sårt hvis en glemmer å si det til hverandre en periode. Vi trenger å høre at vi er elsket.
Hurra <3 Skrevet 5. mars 2010 #12 Skrevet 5. mars 2010 Signerer her jeg og! Har en fantastisk mann som er så utrolig snill og omsorgsfull!! Verdens beste! Og vi som er så heldige må huske på å fortelle det til dem hver eneste dag!!
Gjest Skrevet 5. mars 2010 #13 Skrevet 5. mars 2010 Er goså fornøyd med mannen:) Ellers ville han nok ikke vært mannen min. Han tar sin del av barn og hus, og har feil som alle andre, men det tror jeg kanskje at jeg også har:) Men elsker ham og ville ikke hatt noen annen om jeg skulle velge om igjen!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 Siterer meg selv i et svar jeg skrev i en annen tråd, som omhandlet det å få gaver av mannen etter fødsel: "jeg har en mann som forguder meg og bærer meg på hendene, både i svangerskap og ellers. Jeg gjorde ikke en dritt annet enn å ta meg av ungen i flere mnd etter fødselen, han gjorde alt. Og tok ungen der han kunne også, og lot meg sove/dusje etc. Og som sagt tidligere var huset strøkent når jeg kom hjem fra barsel. Nå som han selv er i perm har jeg heller ikke løfta en finger på lenge, jeg får middag hver dag (og han kan godt finne på å lage egen middag til meg med favorittmaten min, og noe annet til seg selv. Han forteller meg hver dag hvor mye jeg betyr for ham, og gir meg masse oppmerksomhet. Ofte kjøper han med seg favorittgodteriet mitt når han handler, eller får tak i marsipankake med rosa lokk en hvilken som helst dag bare fordi han vet jeg elsker marsipan og rosa er favorittfargen min. Han varmer opp bilsetet før jeg kommer ut i bilen og setter fram skoa mine for meg. I tillegg er han en fantastisk far. Hvor mye mer oppmerksomhet skal jeg liksom forlange? I min bok er det dette- hverdagsstøtten- som betyr noe. Så får det heller være at han glemte fødselsgave, ikke gir meg noe kort til bursdagen, driter i Valentines og knapt husker hvilket år vi ble sammen. Jeg er mer enn fornøyd sånn som det er nå jeg! :)" Så JA, jeg er veldig fornøyd med mannen min, elsker ham over alt (utenom datteren min), og bytter ham ikke bort med noen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå