bringebærsnipp Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Etter jordmor besøk i dag kostanterte hun at jeg hadde mage som en som er 20 uker på vei. Og sliter med tungpust. Så i morgen bærer det til legen for å sjekke hjerte/lunger og mage på meg. hun skal vist ha ultralydapparat og håper hun bruker det. Hvis ikke blir det privat ul. er 6 uker til jeg skal på ul. men legen kunne ordne med fremskyndet ul da. men noen hundrelapper for å se hvor mange det er der inne, det er det verdt! ;P Kan så klart være en, men hadde ikke en normal 12 ukers mage for å si det sånn. Jordmor lo og ristet på hodet fra jeg kom til jeg gikk.. he he
lucky.nr.4 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 lykke til i morgen =) er spennt på å høre om det ver en eller to der inne =)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Oioi, så spennende!! Du får oppdatere oss om resultatet imorgen=)
Lykkeliten 2 Skrevet 5. mars 2010 #5 Skrevet 5. mars 2010 Hvordan gikk det? var det fler der inne? *kjempespent*
bringebærsnipp Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 5. mars 2010 de brukte ul apparatet sitt hos legen og det var "bare" en der inne. men de så at morkaka så stor ut. og magen er stor og høyt oppe så de tror at jeg kanskje kan være 4 uker lenger på vei! :-D samboer var litt lettet i dag gitt....;P Fikk henvisning til tidlig ul for å sjekke opp dette. de kunne desverre ikke måle fosteret hos legen for apparatet deres var for enkelt.. Så et sterkt hjerte som slo og armer og ben gikk som trommestikker.. hihi.. men er jeg 16 uker på vei istedet for 12 så har jeg hatt mensliknende blødning (moren min har også hatt det med i sine svangerskap) og ikke fått positiv test før i uke 8!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 5. mars 2010 #7 Skrevet 5. mars 2010 Så fint å få det avklart da, og jeg synes ihvertfall at en baby om gangen er MER enn nok hehe;) Fint at du får en UL til også, greit å få sjekket det opp skikkelig kan jeg tenke meg!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. mars 2010 #8 Skrevet 5. mars 2010 Ja tenker han ble lettet da ja Men det er greit med 1 i gangen også altså, hehe. Spennende å se på Ul snart da hvilken termin du får
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå