MaRiAnNe_85 Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Man får ofte mer utflod når det nærmer seg termin Helt normalt! Om det derimot lukter stramt,klør eller ikke ligner "vanlig" utflod så ville jeg ha fått sjekket om jeg hadde en mulig infeksjon. Lykke til
akicha Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Jeg merker også mer og mer utflod, og i dag tenkte jeg det samme som deg... Men, jeg har ikke termin før begynnelsen av mai jeg da.. Men i dag ble jeg faktisk våt gjennom olabuksa! -Det har jeg aldri blitt før! Tror faktisk jeg må begynne med innlegg nå :-( Noe jeg kvier meg for fordi det blir tettere... I dag tidlig trodde jeg at jeg tisset på meg også etter at jeg sto opp, fordi jeg plutselig kjente noe som dryppet nedover beina mine! Men, det var "bare" utflod! Kjedelig å måtte gå tilbake i mine egne fotspor å tørke etter meg! Men, det er vel helt normalt da...?
mjhanse Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Så ille har jeg hatt det fra tidlig i svangerskapet : ( Utrolig plagsomt! Har trodd at jeg har tisset på meg mange ganger så har det bare vært mye oppsamlet utflod. Mitt er veldig tynt. Ble sjekket for å se om det var fostervann, men bare utflod. Det har blitt noe tykkere de siste dagene. Mulig det har noe med at det ikke er så lenge igjen. Slet ikke med dette overhodet sist gang jeg gikk gravid. Innlegg blir veldig klamt og får sopp med en gang. Jeg har rett og slett måttet bruke dopapir som jeg har brettet som et truseinnlegg. Og må si det er utrolig deilig å dusje. Føler meg ikke frech en hel dag akkurat.
Pingvinen med 2 gutter:))) Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Jeg vil anbefale deg å bruke innlegg. Hvis du ikke tåler vanlige engangs, så kan du feks klippe til vaskekluter eller kjøpe ferdige tøybind. Da blir det ikke så tett, men du slipper å tørke opp etter deg Også er det veldig enkelt å skifte da. Det er fryktelig irriterende med hele utflod greia
MadameMimm Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Ja, det er helt normalt, det er kroppens måte å "smøre kanalene på" som jordmoren sa så fint til meg. Har x-antall ganger trodd at vannet gikk, men så var det bare en foss med tyntflytende utflod (-:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå