Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 En uke igjen til termin, og jeg er trøtt og lei av alt og alle. Synes det er slitsomt å ha folk rundt meg, og blir veldig fort trist og lei. Orker ikke lage middag denne uken, så da blir det ingen middag denne uken... Jeg er så redd det ikke skal gå over når vesla kommer, tenk om jeg ikke orker å ha henne rundt meg heller?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Huff, jeg skal prøveå svare deg så godt jeg kan. Jeg lider av svangerskapsdepresjon. Det hhøres ikke ut som det er det du har. Du er nok bare trøtt og lei, du skriver ikke om du har hatt plager underveis? men hvis man har hatt det så er det normalt å reagere sånn. Du føler deg nok tung og lei og alt det der. Jeg tror det er det. Tror ikke du skal bekymre deg. Hvis det ikke går over når barnet kommer, så må du snakke med noen. Man får jo besøk 1 eller 2 uker etter at man har kjommet hjem fra helsesøster. Og den morsfølelsen alle snakker om, den kan det ta tid før du får. Ikke vær redd om du ikke skal få den med engang. Men det hjelper uansett alltid å snakke med noen som kan dette:) ØØnsker deg lykketil
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk for svar! Jeg håper og tror at det bare er hormonene som raser i kroppen, og at det gir seg når babyen kommer... Føler meg litt neglisjert av mannen også, det hjelper ikke på, men tror kanskje det blir annerledes når babyen er her, da blir han kanskje litt mer engasjert... HI P.S: har ikke hatt hatt store fysiske plager under graviditeten, hormonene har vært det verste...
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Du høres ut som meg HI. Jeg har riktignok lenger igjen til termin, nesten ni uker. Men jeg føler det også slik. Alt er et ork, jeg er liksom sånn smådeppa nesten hele tiden. Føler også at jeg ikke strekker til, og at jeg rett og slett er ubrukelig. Jeg har ikke hatt de største plagene gjennom svangerskapet sånn egentlig, men er litt plaget av bekkenet. At jeg også sover dårlig pga vondt bekken er vel med på å lage humøret mitt om dagen tenker jeg. Jeg håper på at humøret vil gå over i det bedre raskt nå. Og håper også det for deg! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Takk i like måte! Vi har det nok ganske likt! HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå