Gjest Tale30 Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 - Nettet er et sted hyppig brukt av de feige som skjeldent ellers blir sett og hørt. Og med det sakt har jeg ikke mye annet å si enn at man kun er så tøff som nicknamet sitt i kommentarfeltet. Så oppfør deg og bytt ut den dårlige holdningen så skal du se at både verden og andre mennesker faktisk smiler til deg også, hvis du er en av nettrytterne, skriver han. *** må si meg enig
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Jeg håper skrivefeilene er ditt bidrag her Tale30?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Sa ikke Jan Thomas selv noe intelligent under Top Model, som at "Du må ikke finne på å amme dersom du får barn, - det ødelegger de flotte brystene dine??"
Gjest Tale30 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Det er heldigvis ikke mine skrivefeil. Her er det copy and paste. Selv om jeg ofte sklir på tastaturet her inne da.. Jeg syns, med utgangspunkt i amme kommentaren til Jan Thomas, at Christopher har bedre visdomsord på lager
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå