Blomsterenglene Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Ettersom jeg nå er 50% sykemeldt, blir dagene så veldig lange for meg. Så jeg lurer på om det er noen gravide fra Askim her som kunne tenke seg å bli litt bedre kjent? Alle jeg kjenner jobber jo, så jeg får liksom ikke hvert så veldig sosial heller!=) Hadde jo også hvert supert å hatt noen å gå i permisjonen med når den tiden kommer, sammen med småtrolla våres=) Så litt om meg da; Jeg er 21 år, har en gutt på 3 1/2 og venter gutt nr 2 29 April. Jeg jobber også i barnehage her i byen.
Vaffern&Bebifisen Skrevet 5. mars 2010 #3 Skrevet 5. mars 2010 Hei:) Jeg er i fra Askim også. Flyttet hit for 1,5 år siden så kjenner kke så mange her enda. Jeg har termin 26. mars:) Selv er jeg 26 år.
Blomsterenglene Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 6. mars 2010 Hei du.! Lurer på om det var deg jeg pratet med her inne for en stund siden? Viss jeg ikke husker heelt feil da..
Vaffern&Bebifisen Skrevet 6. mars 2010 #5 Skrevet 6. mars 2010 Hmm, det er fullt mulig:P Er ikke så mye her inne lenger så husker ikke så godt:P
Blomsterenglene Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 6. mars 2010 Er ike så mye her inne jeg heller... men nå nærmer jo fødsel seg osv, så er jo greit å finne noen å være litt sammen med osv. Vet ikke om så mange gravide denne gangen heller dessverre=)
Vaffern&Bebifisen Skrevet 7. mars 2010 #7 Skrevet 7. mars 2010 Naboen min er også gravid. Hun har termin 19.juni så da er vi 3 ihvertfall, hehe. Det er forresten treff på Don Pablos i Askim kl.18.. lurer på om det var onsdag?
Blomsterenglene Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2010 Ja, det er på onsdag... Vurderte faktisk å ta meg en tur dit=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå