Gå til innhold

Kombi eller duo-vogn??


Sjarmtroll i magen!!

Anbefalte innlegg

Det er fordeler og ulemper ved både kombi og duo, så jeg er kjempe usikker på hva jeg skal velge? Noen som har tips? Jeg har termin 16. juni, så får jo sommerbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi gikk rundt til tre-fire forskjellige butikker og forhørte oss. Og vi klarte utifra hva de sa og fortalte bestemme oss for en duo. Den har større bag, og er litt lettere å trille siden man ikke hele tiden drar med seg sportsdelen. Et sted fortalte de at de som bodde i blokk valgte gjerne kombi, fordi de kunne la vogn stå i trappeoppgangen, og bare løfte med seg bagen(som er litt mindre enn på duo). Vibor i rekkehus og her blir vognen stående i gangen. Trenger ikke å kunne løfte ut bagen.

Skulle vi være på besøk et sted er det jo bare å klikke ut bagen om man skulle trenge den.

Jeg har termin 4.juni og tenker at til vinteren vil jeg ha god plass fortsatt til babyen i vognen selv med en voksi pose. Det tror jeg (det sa de også i butikk) at det kunne bli knapt med plass til i bagen på en kombi.

Vet ikke om jeg var til mye hjelp,men... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette fikk vi høre og! At til juni barn lønner det seg med duo pga str. på baggen. Mange bagger til kombi blir fort små og kan bli trangt, men ungen vil nok ikke ligge i baggen mer enn til 5-6 mnd alder så da får det fortsatt plass med en god vognpose. Ca desember bytter du da til sportsvogn.

Har hørt at mange duo er tyngre enn kombi.

Her ble det duo :) Men virket mye lettere med kombi!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Duo til første mann og skal ha duo igjen :)

Sommerbaby begge gangene. Var veldig fornøyde med duo sist gang.. (om enn litt tung...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...