Puppen og lillemor Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 kjempefint! et av navnene vi vurderer..
{[-]} Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Ella får meg til å tenke på en aldeles nydelig jente i barnahagen til sønnen min. Liker det veldig godt
benelen Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Ella står på navnelisten vår, men i et dobbeltnavn; Ella Sofie. Har ligget øverst helt siden vi begynte å snakke om det! Ella er nydelig navn. Men jeg har bare fått det for meg at hvis jenta vår skal hete Ella så må hun ha mørkt hår! Heheh.
MillaLilla Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Ella er et av mine absolutte favorittnavn, og hvis det er en liten jente jeg bærer på kan det fort være det er det hun blir hetende
ku80 Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 4. mars 2010 Overasket meg at det var så mange som spekulerer på Ella som navn:-) Jeg har tenkt på det i hele dag, og liker det bare bedre og bedre. Sammen med Sofie er det kjempefint! -Sofie er jo også et nydelig navn:-)
Mamma til tuppis og spira Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Værdens fineste! Det skal min lille prinsesse hete!
SusyQ Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Veldig fint navn! Jeg kjenner hele fire nydelige jenter under tre år som heter det :-)
DK+2 Skrevet 4. mars 2010 #13 Skrevet 4. mars 2010 Syns det er et veldig fint navn! Jeg kunne tenkt meg at prinsessa i magen fikk det navnet, men mannen er nok ikke helt enig.. så det blir ikke det :/
Wenke 4åring, spire:) FØDEKLAR Skrevet 5. mars 2010 #14 Skrevet 5. mars 2010 jeg kunne og tenke meg det navnet, men ikke mannen. Så vi venter i spenning på navnelappen som følger med fødselen...
Helverine Skrevet 5. mars 2010 #15 Skrevet 5. mars 2010 Da tenker jeg på en skjønn gammel dame jeg kjente en gang som het det
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 5. mars 2010 #16 Skrevet 5. mars 2010 Vi var veldig sikre på at vi skulle ha det dersom vi fikk jente helt til vi så hvor populært det har blitt. SÅ jeg synes det er nydelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå