Gå til innhold

Trening og smerter...


snupis

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg var aktiv med trening før jeg ble gravid, trente både styrke og kondisjon og var vel oppe i 5 økter i uka. Nå prøver jeg å holde det ved like, ca. 3 ganger i uka, men merker ved styrke trening at jeg ofte får noen timer med mens murringer når jeg er ferdig..?? Trener så klart ikke like tungt som før, men blir jo litt engstelig da jeg mista for 7 mnd siden. Fastegen sier at det overhode ikke er noen grunn til å ikke trene, så jeg har jo liksom hørt på han. Har gått en del på ski, det får jeg ikke vondt av. Noen som har noen gode råd til meg eller opplever det samme? Det er jo ikke noe i veien for å kutte ut treninga til de tre første mnd er forbi, men jeg synes jo det er veldig deilig å få bevegd seg litt og..har allerde klart og lagt på meg 2 kg #¤"%¤#%#":):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du trenger jo ikke kutte ut treninga,men kanskje gå turer på beina og på ski i stedet for styrketrening for sikkerhetsskyld de tre første mnd..! Lykke til! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed i forrige svangerskap at man kunne trene normalt i 1. trimester, men ikke hoppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...