Gå til innhold

Ble ingen februarbaby...


Egget/pfeew med lille nurk

Anbefalte innlegg

...så da kommer jeg inn hit til dere marsjentene :)

 

Er 6 dager over terminen nå.. Skal til jordmor i morgen, og håper hun kan gi meg noen forhåpninger om at vi får se gutten i magen snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

velkommen hit til oss... :D

håper du slipper og gå så mange dagene til....

er det første eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper virkelig han vil ut i den store verden snart! Prøver å si til han at det ikke er noe å være redd for :-P

 

Det er vårt første barn ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... han har det for godt der inne... du får bare prøve og være tolmodi.. han første min kom også på overtid (14dager) var ikkje til å leve med... hehe...

han kommer nok om ikkje så lenge skal du se... har du prøvd noen kjerringråd eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble du satt i gang eller kom han av seg selv? Er det nummer to dere skal ha nå da?

 

Har ikke prøvd noen kjerringråd, bortsett fra sex... :) Jeg har ikke helt trua på alle disse kjerringrådene jeg... F.eks. løpe i trapper tror jeg bare vil gjøre vondt verre for bekkenet og bare ende med ubehag og en veldig sliten meg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til marsklubben. Her er det fantastisk å være, vettu! Hehe ;)

Du får jo trøste deg med at babyen stooorkoser seg hos deg, og at han blir født i en flott måned, istedetfor stusselige februar. Hm.. ;)

 

Lykke til med overtida- nå er det garantert ikke lenge igjen, UANSETT!

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det nunna :)

 

Ja, mars er virkelig en flott måned! Han ville sikkert bli et vårbarn, som meg ;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble satt igang med han... jepp nr 2.. :D

ja jeg prøvde alt med han men det funket ikkje alt fra og spise kanel, til gå trapper, sex ja alt ble prøvd....

 

du må la oss høre hvordan det går hos jormora i morgen...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært hos jordmor, og hun vil ikke at jeg skal gå noe særlig lenger nå.. :) Hun skal ringe sykehuset i dag for å få meg inn på overtidskontroll på mandag, senest tirsdag!

 

Har høyt sf mål nå og blodtrykket mitt har steget..så hun skulle pushe litt på å få meg inn.. :) Venter spent på telefon fra henne nå for å høre når jeg fikk time.

 

Så nå er jeg litt lettet! Om fødselen ikke kommer i gang i helgen, så skal jeg i hvert fall på kontroll snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er det ikkje lenge til... :D kjempe bra... :D håper hu får deg inn på mandag... vist ikkje det setter igang av seg selv da..

blir du ikkje satt igang med engang når du kommer inn på kontrollen???

her i stavanger var det i allefall sånn at jeg var på kontroll og ble satt igang dagen etterpå...

 

du får prøve og slappe masse av i helga da sånn at du har masse energi til fødselen... og etter på...

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet glatt over februar jeg og, er også seks dager på overtid. Nå håper jeg intenst at noe skal skje i helga

Var hos jordmor om tirdagen og ho ringte sykehuset for å få time til overtidssjekk tidlig neste uke :-)) Er 3 gangs fødende.

 

Vi får bite tennene sammen og vente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

una_charlotte:

Jeg tror ikke jeg nødvendigvis blir satt i gang samme dag eller dagen etter.. De vurderer vel tilstanden til barnet og tilstanden min, og så tar de det derfra.. Hvis de ikke ser det nødvendig å sette i gang, så lar de meg vel vente litt til før de evt setter i gang..for å se om det skjer noe av seg selv..

 

freia:

Hvor skal du føde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja det er sikkert forskjellig fra plass til plass her vett jeg at de fleste blir satt igang ved en overtids kontroll... bare å håper på at han kommer av seg selv.... :D:D:D masse lykke til på mandag da.... :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det una_charlotte!

 

God helg til dere jenter :) Ikveld har min kjære og jeg kosa oss med god mat! Nå er det tv kveld og sofakos! Må hvile masse i helgen i tilfelle et "maratonløp" venter i nær framtid... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...