nøffemamma Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Ville bare høre hvor mange av oss det er her inne nå!!! Jeg hadde termin igår, og trodde seriøst at noe var på gang, men neida!! Sist gikk jeg 9 dager over, så blir spennende å se denne gangen. Signer dere opp på denne tråden da, er så deilig å¨ikke føle seg alene når datoen er passert.........) Og så ønsker jeg dere alle en snarlig fødsel!!!!!!!!
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 2 dag på overtid her nå! Sitter her med masse kynnere som presser vesla hardt ned i bekkenet. gjør jo vondt, men ikke sånn vondt som jeg vil ha :-P Håper på å slippe å gå så mye lenger nå. Var veldig moden og 2 cm åpning i dag. Men jeg er også førstegangs så vet ikke hvor lenge jeg kan gå slik...
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 6 dager på overtid her... Og har ingen tegn på at det kommer til å skje noe som helst enda... *sukk*
mozongen Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 ...6 dager over her også..kjenner litt ubehag,men er førstegangs,så vet ikke helt..lillemann er hjertlig velkommen nå ja;)
mollabell Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 6 dager jeg også, men er på sykhuset nå og har fått min andre modningspille....så her er det håp for en fødsel innen morgen dagen! Fikk så høyt BT i går at de ikke turde la meg gå lenger, fint igjen i dag....men heldigvis ombestemte de seg ikke. Så nå sitter jeg her å venter på 3 cm for da setter de igang m riedrypp! Håper fødselen går fint og at det ikke ender i keisersnitt! Hadde planer om "naturligfødsel" og hele pakka, men som jeg nå har skjønt kan lite planlegges når man skal føde!! Lykke til dere andre som også er på overtid, plutselig kommer de!
ღMadame_mim ღ Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Masse Lykke til Mollabell! Vi andre kommer snart etter :-)
Nr. 3 på vei... Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Har termin i dag, men føler at jeg er "psykisk" langt over termin. Tredje svangerskapet dette, og siden de andre kom 4 og 7 dager før termin hadde jeg jo selvfølgelig håpt på det nå også. Men neida Ser ut til at det er min tur til overtid denne gangen... Hatt litt masrier noen netter og mye nedpress de siste dagene - håper på fødsel i løpet av helga, men kan jo faktisk gå i 14 dager til.. (skrekk og gru) Føler meg veldig ferdig som dere forstår...
amandan Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Hei! Jeg hadde termin igår og! Var på jormor i dag og babyen har det fint og jeg er i fin form så må bare vent... litt vanskelig når alle spør om det. Var 11 dager over med første barn. Prøver å ikke tenke for mye om det og bli glad at jeg får sove på natta enda Det er så bra å ikke føle meg alene nå! Ikke alle får babyen før termin Amanda i Trondheim
minlilleHelene Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Jeg har termini dag men det skjer nok ikke stort .. Alle vonter har hittil bare vært ulv ulv skriking. Var på sykehuset i dag og hadde fikk en kontroll , men jeg og barnet er visst friske som bare det så jeg med må bare vente og smøre meg med den seige kremen av tolmodighet.. Lykke til alle sammen...
Fruktbar Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 3 dager overtid her.. Ganske lei av alle som bare MÅ kommentere at man har gått over termin! Man kan jo faktisk gå 3 uker over termin... Uannsett så er jeg like lei som alle dere andre, vil jeg tro =) Lykke til til alle dere!!!!!
minlilleHelene Skrevet 4. mars 2010 #12 Skrevet 4. mars 2010 Ganske lei av at alle ringer og sender meld til alle døgnets tider ,men jeg er vel kanskje ikke så flink til å tenke at alle bryr seg;) Uff nei føler jeg er en skikkelig drittkjerring.. Blir sur når familie prøver og gi råd , og blir ikke særlig glad når di bryr seg .. Vel jeg får håpe di ikke legger så merke til meg og min litt dårlige gravide side.. Jeg krysser fingre og tær for dere alle sammen om at babyene kommer snart og at dere får flotte fødsler;) Lykke til alle sammen
nøffemamma Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #13 Skrevet 4. mars 2010 Deilig å lese at jeg ikke er alene!! Skjønner deg godt "blir_mamma_i _mars, ,,, var ganske mannevond sist når folk maste....Men vet jo at det kun godt ment. Selv skal jeg på overtidskontroll neste fredag, hvis jeg ikke har født innen det, så da ¨håper jeg vel hvertfall å bli satt igang da. Men kunne tenke meg en naturlig fødsel i løpet av helgen kjenner jeg...Vi får oppdatere hverandre her inne...Skal følge med på nickene deres når det skjer noe. Sender dere alle en stor klem.
glad i mange barn Skrevet 4. mars 2010 #14 Skrevet 4. mars 2010 skal på overtidskontroll i morga,har da gått 12 dager over..men det er nok en som er like treg som minstemann...da gikk jeg ut 16 dager...egentlig sløkka att KK i Bergen lot meg gå så lenge over..va jo nesten 17 dager....men det gikk bra....satser på litt før denne gang da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå