M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Er veldig usikker på om vi skal ha to navn, eller bare ett. En ting er helt sikkert, han i magen skal hete Andreas! Men datteren vår har dobbelt navn, så jeg har litt lyst på det nå også.... det er bare det at jeg klarer ikke å finne noe som jeg synes høres bra ut sammen med Andreas.... Noen som har lyst til å komme med forslag?
mamma til 3:) Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Spørs jo hvor du vil ha Andreas da:) Men Martin Andreas syns jeg er fint da:)
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Kjenner en som heter Ole Andreas - det er et fint navn!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 Det er liksom det som er problemet.... jeg vil ha Andreas først. Jeg kan komme på mange fine kombinasjoner med Andreas som andre navn, men når man vil ha det først så blir det litt vanskeligere! Det eneste jeg kan komme på er: Andreas Kristoffer og Andreas Alexander Noen flere....????
venter på den lille :) Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Andreas Leander Andreas Christoffer var fint Andreas Nicolai :-) !!
M@mm@ :-) til to!♥ ♥ ♥ ♥ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. mars 2010 Tusen takk for forslag! Andreas Leander likte jeg, det står herved på listen! Tusen takk!!!! :-)
Glad tobarnsmamma Skrevet 5. mars 2010 #9 Skrevet 5. mars 2010 Andreas Mikal Andreas Cornelius Andreas Emil
MOsl Skrevet 5. mars 2010 #10 Skrevet 5. mars 2010 Likte Andreas Leander, jeg også! Det var fint. Det hørtes ut som om det var ment for Andreas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå