Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Som ny kostet 1200 kr. Brukt ca 6 mnd, ser helt ny ut
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Siden de kommer på salg til nesten halv pris, så ville jeg tatt 400,-
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 hvis de kommer på nesten halv pris, da koster de rundt 600 kr og da hadde jeg heller kjøpt en ny en og lagt ut de 200 kr ekstra! Tror ikke at du får solgt en brukt vårdress til 400 kr. Folk har jo problemer med og få 500-600 kr for brukte reima vinter dresser.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Det de over sier høres litt snodig ut i mine ører. Jeg er på jakt etter brukt vårdress, gjerne Reima. Har kontaktet flere selgere på finn, men alle dressene jeg prøver å kjøpe er allerede solgt! Det er vel ikke så mange butikker som har salg på vårdresser nå? Vinterdresser kan jeg forstå at det er vanskelig å få halv pris for brukt nå som det er salg, men det virker som det er lett å selge vårdresser. Prøv å legg den ut for halv pris du. Tenker du får solgt den temmelig lett.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Når man handler på finn er jo folk opptatt av og få det billigt. om noen legger ut en reima dress for 800 kr som jeg har sitt noen gjør og den koster 1200 i butikken så tar jeg meg heller råd til og kjøpe en helt ny dress. men om jeg kunne fått reima dress til 600 eller mindre som ser helt fin ut da hadde jeg kjøpt den. samme som med barnevogner, sett mange annonser der vogner ligger ute for fks 4000 og så har også butikker tilbud på samme vogna for kansje 4500 da kjøper jeg heller ny vogn og får med garanti og slik. Nå er jeg på utkikk etter vogn, og ser ettr om jeg kan få kjøpt brukt, men jeg gir ikke 6000 kr for en vogn bare fordi den er brukt litt, da kjøper jeg heller ny.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Gutt str 92 og gutt/jente str 98 (den er turkis og brun)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå