Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Nettopp ferdig med et negativt forsøk på Hausken. Tenkte kanskje å prøve en aller siste gang, med kort regime, før vi gir oss. Lurte derfor på om noen har erfaringer med begge klinikkene? Vi har en liten en på snart 3 år, så det blir litt mas å komme seg til og fra Haugesund. Men velger selvfølgelig Hausken, hvis det er størst sjanse og lykkes der.

Vi bor i Oslo, men er litt usikre på Aleris (har ikke hatt verdens beste inntrykk av dem tidligere).

Og et lite spørsmål til; vi har ett lite fryse-egg igjen i Bergen, som vi håper å få tatt så snart som mulig. Vet dere om man kan ta pregnyl-sprøyter på fryseforsøk, som på ferskt forsøk? Dvs pregnyl på innsettingsdagen + rugedag 5?

Vil bare få gi dere alle gode jenter her inne en kjempestor klem, og takke for alle gode svar og støtten :-)

Klem fra Niffi........................ som synes dagen er litt tung i dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hausken prøve ut ting og endrer hele tiden...

Se PM

Skrevet

Heisann.

Vi er utrolig godt fornøyde med Aleris. Etter x antall innsett i det offentlige så satset vi på Aleris. Det ble full klaff på første forsøk. De forsøkte helt andre medisiner og opplegg enn det jeg har opplevd før. Jeg føler virkelig at vi har bllitt tatt godt vare på.

Nå er vi igang med søskenforsøk på samme plass.

Lykke til hva du enn velger

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Har ikke erfaring med Hausken, men er kjempefornøyd med Aleris!

Jenta vår er et resultat derfra. Satt på 2 forsøk hun. Vi fikk veldig god oppfølging og følte oss veldig godt tatt vare på under hele prosessen. Min mann følte seg også veldig inkludert og var kjempefornøyd.

SÅ jeg anbefaler de på det sterkeste :)

Skrevet

Kjenner ikke Aleris men har flere venner som har lykkes ved Hausken. Selv hører jeg til ved Trianglen i Dk. Hadde fryseforsøk der i januar, og satt 5000ie pregnyl 4 dager før innsett, 2500ie innsettsdagen og 2500ie rugedag 4. Virket bra på meg : 8+3 idag :)

Ønsker deg masse lykke til Nifficat....vet dagene går opp og ned for oss her inne :-S

Klem

Skrevet

Hei!

Har bare erfaring med Hausken. Synes de er fantastiske der;-) Utrolig dyktige,imøtekommende og flinke!!

Har bare positive ting å si om de!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...