Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Leste bloggen hennes og virker som typen hennes ikke er den biologiske faren. Har også hørt rykter om dette før men trodde ikke på det. Men virker som det er sant nå ja, at en annen faktisk er faren.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Han hun er sammen med er pappen til Malin.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Om du er så himla nysgjerrig,kan du ikke heller spørre henne selv? du vet det går an å legge inn kommentarer og spørsmål direkte i andres blogger ja? Man trenger ikke dra det ut hit liksom...uansett, har du egentlig noe med det?
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Åh herregud. Har dere sett ungen eller? Hun er PRIKKLIK faren. Dårlig gjort å spørre om dette synes jeg - husk at hun er bare 17 år.
duracellmamma Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Hva har med saken om at hun bare er 17 år? Altfor ung til å bli spurt om det? Jøss
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #6 Skrevet 4. mars 2010 Tull! Dette har jeg også hørt, at typen ikke er far til dette barnet.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #7 Skrevet 4. mars 2010 Dessuten kan en ikke spørre om hva som helst på bloggen fordi hun slipper kun igjennom det som passer henne!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #8 Skrevet 4. mars 2010 Det er noen som tydeligvis har spurt om dette for hun skriver jo i et innlegg at Roger seff er faren hennes. Biologiske faren altså..
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Herregud. Aldri sett noen så lik faren sin som Malin er jeg. Noen trenger visst briller.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #10 Skrevet 4. mars 2010 Hun ser jo alle innleggene selv om hun selvfølgelig sorterer hva hun aksepterer skal publiseres.
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2010 #11 Skrevet 4. mars 2010 Skjønner godt at hun velger selv hvilke kommentarer som skal vises på bloggen. Er jo ikke måte på hvor mye dritt enkelte skal slenge fra seg. Syns hun er tøff som fortsatt har bloggen jeg.... Og så den likheten mellom Malin og Roger da. Er det virkelig mulig å ikke se at de to er far og datter?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå