Puppen og lillemor Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 hva tror dere jenter? Jeg var på ul på mandag (7+4)..etter å ha hatt litt brunlig utflod i litt over en uke. alt så helt bra ut. Vi så et bankende hjerte og størrelsen stemte veldig godt overens med hvor langt jeg er på vei.. Onsdag morgen oppdaget jeg plutselig at jeg hadde begynt å blø litt mer.. fortsatt brunt, men denne gangen en del mer, mer rødfarget (noe jeg antar betyr mer friskt blod) og mer tyntflytende. Tidligere har det liksom bare vært brunt i utfloden (sorry ekle detaljer). Har også følt meg littegranne mindre kvalm i det siste.. Nå vurderer jeg å bestille en ny ul privat.. ville dere gjort dette, eller synes dere det blir litt vel hysterisk å skulle ta en ny ul når alt så bra ut på mandag?? Er så utrolig usikker..
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 tortur det der altså...jeg er kanskje av den litt hysteriske typen når det gjelder sånt så jeg hadde ikke stusset på en ny ul!! bedre med den sjekk for mye enn omvendt...også kan du slappe av å kose deg med svangerskapet i visshet om at det ikke farlig blødning!!ike minst....vil tro alt er ok siden du nettopp harsett hjerte bank men sånn for sikkerhetsskyld og sinnsroen skyld vile jeg altså sjekket;) lykke til!!
ToSu2 Skrevet 4. mars 2010 #3 Skrevet 4. mars 2010 Uff, d er grusomt å gå slik å ikke vite! Men trøst deg med at når der først er et bankende hjerte så er det stor sjanse for at d går bra :-) Men jeg ville kontaktet legen igjen og fortalt at du blør.. Du har jo rett på oppfølging og å få vite hvorfor du blør.. Privat ul koster vel en del og vi gravide har jo rett på gratis behandling :-) Masse lykke til <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå