xonix Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 veldig greit å få tips å sånt, men noen ganger blir det for mye og noen ganger trør de over streken føler jeg....spesielt når de mener det så hardt man nesten blir stum..... er det flere såm har det slik? man føler seg liksom sårbar nå...
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei Når det er sånn tror jeg det er viktig å sette grenser. Si ifra en gang tydelig at "nå holder det med gode råd, jeg spør heller hvis jeg lurer på noe", så slipper man å gå et helt svangerskap å iritere seg. Lykke til.
xonix Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 tusn takk=) det er sant, slipper man unødendige ting å bekymre seg for:)
TillaMaria81 Skrevet 4. mars 2010 #4 Skrevet 4. mars 2010 Jeg er VELDIG enig. Jeg skjønner ikke at damer med barn fra før ikke kan roe seg litt ned. Helt enig i at råd er kjekt og sikkert hyggelig ment, men det er noe med å se an litt, og ikke bli belærende, bedrevitende og ikke minst nedsettende/overkjøre førstegangsmødre. Synes det er veldig sosialt uinteligent og jeg blir ganske provosert selv noen ganger over damer som ikke skjønner hvor forskjellige man er, og at ingen svangerskap eller barn er like...
Juli-prinsesse 2010 <3 Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Selektiv lesning er tingen her tror jeg. Det kommer alltid til å være noen "bedrevitere" der ute og det er jo vårt prolem dersom vi lar oss påvirke av det dessverre. Jeg er også førtsgangsfødende og prøver så godt jeg kan å "glemme" det som blir skrevet av belærende flergangsgravide :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå