Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på ul på mandag, men babyen vår er en liten luring som ikke ville vise seg helt. Vi fikk en indikasjon på hva det er, men ingenting sikkert. Lurte på om du får opp hvilket kjønn det er? Jeg kan fortelle etterpå hva vi tror det er.

Vet ikke hva slags opplysninger du trenger, men her er fødselsdatoene våre. Meg: 130680 Mannen min: 040377 (bursdag idag altså:))

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var litt "morsk" for en stund siden og sa at jeg ikke kom til å spå anonyme lenger! (Men nå er jeg ikke så veldig morsk av meg av natur og i alle fall ikke lenge av gangen!! hehe)...

Gratulerer så mye med dagen!!! :)))

Jeg bruker ikke datoer/årstall så mye. Det kan være like greit å ha et nick/navn å fokusere på.

Jeg fikk litt følelsen av at det var noe på bildet som "stakk ut"... En tut av et eller annet slag. Men... (jeg er ikke ekspert på dette), det kan vel like så godt være kjønnsleppene til et jentefoster som det er en penis man ser?? Likevel har jeg litt lyst til å si gutt...

Hva trodde de på UL??

Skrevet

Takk for at du svarte! :))) Jeg skal love å ikke være anonym i framtiden;)

Det er faktisk noe i det du sier om at noe "stakk ut" på bildet. Det kom en strek der skrittet er flere ganger, hvilket han kalte nettop en "tut",og på bakgrunn av det ville han si det mest sannsynlig er en gutt:))

Jeg har selv en følelse av at det stemmer så det var veldig gøy at du så dette altså!

Tusen takk!

Skrevet

Så gøy :)

Den tuten han så, kan vel også være en "strek" som blir kjønnslepper...? Så det er muligheter for at det blir jente også.

Men føler veldig for gutt :) Og det er jo så gøy med gutter!!! :))) Masse tøffe gutteklær og fine guttenavn etc... og har veldig sansen for gutter... synes de er reale og greie :)

Lykke til :)

Skrevet

Takk for det :)

Joda, det kan jo være ei jente og, kan ikke utelukke det helt, men de tar vel sjeldnere feil den veien ettersom jeg har hørt.

Jeg syns det er helt topp med gutt jeg, og det er utrolig masse tøffe klær! Farlig farlig :)))

Har allerede navnet klart også, så nå blir det spennende å se om vi får oss en kjempeoverraskelse.. ;)

Skrevet

Så spennende!! Jeg er veldig interessert i navn :) Hvis du vil så kan du godt fortelle meg navnet på PM :) Skjønner hvis dere vil ha det for dere selv en stund til, da. :)

Må få oppdatering hvis dere skal på UL igjen :)

Skrevet

Neida, det går greit å si det her, vi har igrunn informert de nærmeste om det allerede (både det aktuelle jente- og guttenavnet).

Hvis det nå stemmer at det er gutt skal han hete Tobias :)

Skal på ny ul i slutten av mai, så det er leeeenge å vente nå.. ;)

Skrevet

Kjempefint navn :) Tror han kommer til å passe godt til å hete Tobias!! :)

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...