Gå til innhold

Hvilken vogn har dere?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på tfk eller teutonia s3.... Men har ikke bestemt meg enda:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt TFK joggster twist. Ikke blitt tatt i bruk enda, men virker som ei knakande god vogn! Ganske sammenleggbar, og det har jo litt å si:) Stor bag til å være duovogn

Skrevet

Emmaljunga edge duo, som har blitt brukt av alle tre :) God og solid vogn. Har absolutt gjort jobben sin.

Skrevet

Har Teutonia Mistral og Emmaljunga Nitro City :)

Men skulle jeg valgt igjen hadde jeg nok gjort det omvendt; kjøpt Emmaljunga City Cross først, og Teutonia Mistral S etterpå.

Skrevet

Simo Duo

Emmaljunga Scooter

Titanium Breeze

Liker ikke så godt 3 hjulinger jeg da. Så har stort sett holdt meg til 4 hjulinger.

Veldig fornøyd med Simoen, andre vinteren den brukes og den har vært veldig god denne vinteren med skikkelig vintervær/føre. Lun og god, og stødig å trille på dårlig brøytede veier.

Scooteren har jeg nettopp kjøpt, og ikke fått tatt i bruk enda

Breezen er shoppingtrille.

Skrevet

Har simo kombi vogn :) Har ikke fått prøvt den enda, siden babyen fortsatt er i magen ;) Men virker som en skikkelig solid og god vogn ;)

Skrevet

emmaljunga edge duo - elsker den!

Skrevet

Emmaljunga edge duo combi. Gleder meg til å ta den i bruk :)

Skrevet

Jeg har en brio happy 2009 modell. Men har bare bagdelen. Helt fantastisk vogn, tror det er det beste kjøpet jeg noen gang har gjort;)

Store gode jul som gjør at det er en lek og trille på dette snøføre:)

Og så har jeg en Acta graco trekko (sportsvogn) til elstemann. Det er også en helt fantastisk god vogn som gjør det til en lek og trille på snøføre;)

Skrevet

teutonia s3!

Har hatt den i nesten 1 år og er veldig fornøyd

Skrevet

bugaboo cameleon.

Helt topp til vårt bruk!

Det beste tipset jeg har er å finne ut hva og hvor dere kommer til å bruke vognen mest til.

Skrevet

Teutonia Prestige, med hard bag. Sort, grå inni. Synes det er en kjempefin vogn, ikke så stor og det passer bra i og med at jeg heller ikke er så inmari stor akkuratt...

Gå for Teutonia!!

Skrevet

Easywalker sky:-D Den er fantastisk!!! Skjønner ikke hva jeg tenkte på når jeg kjøpte Emmaljunga smart duo første gang:-p Den brukes nå som sovevogn i barnehagen:-)

Skrevet

Noen som anbefaler emmajunga city cross med city bag?

For og imot:)

Skrevet

Jeg hadde et silkt innelgg, men da var det ingen som gadd å komme med tilbakemelding ;(...Da måtte jeg gå ut i fra mitt eget hodet. Men, jeg har kjøpt en teutonia, den virker å være veldig bra. Har ikke tatt den i bruk enda. God og sødig, med skikkelig hjul.

Skrevet

Stokke explory og OTH. Hadde Teutonia 3 hjuling først. Fatter ikke de som kjøper de store tunge 4 hjulingene fra emmaljunga og Simo... Alle de ender opp med å bytte vogn fordi den blir for tung etterhvert... Kjenner INGEN som hadde slik vogn som ikke byttet til en lettere 3 hjuling når sportsvogndelen skulle tas i bruk...

Skrevet

En Teutonia Mistral til hverdags bruk og en Silver Cross til stas =)

Skrevet

Å, Silver Cross vognene er bare så fine! Synd de er litt vel tunge, for vi bor i et område med mange bakker...

Skrevet

Jeg har brio kombi. Helt perfekt for vårt bruk. Bor på landet med grusveier hvor vi går turer så for oss var det viktig med en stødig vogn med gode hjul. Vogner med 3 hjul eller med svingbare hjul hadde ikke fungert!

Skrevet

Tusen takk for mange svar!

Silver cross er helt nydelige..... Men det får holde med en vogn her i huset foreløpig:) Og gjerne en som går inn i bilen;)

Blir nok en trehjuling tror jeg.... syns oth er kjempe fine, men syns baggen er så liten/lite lun.... Kunne ønske det var litt høyere kanter på den:/ Da hadde jeg definitivt valgt den....

Skrevet

Hehe, hvorfor tror du at jeg har en Mistral i tillegg? :P

Vogna veier 40 kg og vi bor nederst en en bakke. Hjemme brukes den som sovevogn på terassen (stor og deilig bag) og når jeg skal på cafebesøk ol, så tar jeg Silver Crossen.

Til dagligdagseturer på butikken og i skogen, så er Mistralen greiest, den veier jo ca 30 kg mindre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...