3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. mars 2010 #1 Skrevet 4. mars 2010 Blitt strippet 2 ganger denne uka, og slimproppen kommer fortsatt...stykkevis og delt...håper den snart er ute og vannet kan gå... I går fikk jeg modningsakupunktur, skulle få kynnere av dette...men nei...ikke EN... Fikk sovet veldig godt da så d er jo bra:-). Fikk beskjed på sykehuset i går om at d viktigste for å få igang fødsel er å hvile...mye. De sier kroppen behøver ro og noen hormoner vi utskiller når vi har d bra og plasser av... Fikk beskjed om å slå av telefon, se en film, lese ei bok eller høre på musikk samt sove masse...ja så nå gjør jeg d idag...men fortsatt er kynnerne borte...lei, lei, lei....
Schuppa og Linemor+junibaby Skrevet 4. mars 2010 #2 Skrevet 4. mars 2010 Hei Kjedelig å vente når man er skikkelig klar ja. Det som kan hjelpe er å ha sex Funket som bare det for meg. Lykke til.
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 4. mars 2010 off ja den sexen...har prøvd d og...men synes d er litt slitsomt nå på slutten... Mannen min sliter også litt med å ha sex med lillegutt mellom oss... Men når desperasjonen blir for stor....;-)...vi får se når kvelden kommer...
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. mars 2010 hmrf...har slappet av i hele dag...og nei, fortsatt ikke en eneste kynner...blir "litt" utålmodig her jeg ligger å sløver...:-).
Samanta Fox Skrevet 4. mars 2010 #5 Skrevet 4. mars 2010 Ha lillegutt forran dere på siden, bygg opp med litt puter så du ligger behagelig og dekk gjerne magen til litt, så kanskje mannen din klarer å "glemme" det litt, at det er en til i rommet. Får du orgasme vil jo muskelene trekke seg sammen og det kommer gjerne en kynner samtidig, kanskje flere. En dæsj sæd mot livmorhalsen kan også sette det hele i gang, gjerne etterfulgt av din orgasme. Jeg fikk ikke sæddosen i skjeden av min samboer i dag, for han vi gjerne vente med å bli far til etter helgen, han er jo ikke lei, går bare rundt og koser seg. Men min egen orgasme har ihvertfall gitt meg kynnere i hele ettermiddag og i stad fikk jeg også litt diare. Kanskje det hele er i gang snart :-) Venter..... Håper...... Venter litt mer......
3 barnsmamma snart**FØDT** Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2010 oj så spennende:-), håper du er igang da!! Disse mennene skjønner nok ikke helt hvordan vi har d på slutten...min mann kunne òg funnet på å ville vente noen dager slik som din...man blir jo bare helt overgitt når de ikke skjønner nødvendigheten av å få babyen ut NÅ:-). Har også mage som ikke er helt 100%...kan jo kansje være et signal, her tolkes alt:-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå