Gå til innhold

Neeeii!!!

Sol Skippertaksdronning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vært helt fri fra kvalmen lenge, og bare kost meg..men trur dere ikke den er tilbake da...blæh...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Blåse på* Håper det var bare denne gangen da.

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Det er ikke en annen grunn til at du er kvalm da?

Selv har jeg hatt et par runder med omgangssjuken...

Samt at jeg sliter med fordøyelsen og derfor blir kvalm...

Skrevet

Gud, nå fikk jeg hjerte i halsen for deg Solkira. Var en så trist beskjed her i går at jeg ble litt forskrekka. "Alexander Rybakk" må holde seg frisk og fin i magen ;-) Godt at det "bare " var kvalmen. Vet hvor j... det kan være (!) så er ikke bare, bare det altså. Men bedre enn alternativet =O)

Håper det slipper taket. Kanskje du kan prøve en halv postafen. For noen hjelper det! Ellers er det kanskje et signal om at du skal ta det rolig et par dager - pleier jo å hjelpe litt på!

Jeg er noe bedre faktisk. Kastet opp til morgen i dag og i går kveld, men drakk iskaffe mokka i går! =O) Og det er jo veldig avansert smak som jeg ikke har kunnet drikke siden jeg ble gravid. Kryss i taket! =O)Det er håp for oss alle. Hold ut - det blir bedre!

Skrevet

Skal ha barnebursdag her på lørdag, så funker jo veldig dårlig med kvalme eller omgangen nå...

Hahahaa, Corneliuss, poden har endelig innsett at Alexander Rybak ikke er et gangbart navn!!! Regner med alt er i orden med Spinnvill, det sparker og romsterer her iallfall.

Skrevet

Så kjedelig!!! Passer ikke akkurat å gå å gulpe eller storme inn på doen midt i barnebursdagen nei... Uff, håper du har noen til å hjelpe deg litt. Blir jo ikke bedre av kvalmen når man blir sliten akkurat. Og en barnebursdag er jo ikke ferie... selv om det er koselig å se at småttisene koser seg da. =O)

Alt er helt sikkert i orden med Spinnevill. Var bare overskriften som gjorde at jeg skvatt =O). Deilig å kjenne at de rører seg og har det bra! =O) Her i gården går det bare i "baby" når sønnen skal snakke om barnet i magen. Når jeg spør om hva hun skal hete så blir han nesten fornærmet. "Skal hete Baby!!" Tror nesten vi har valgt navn nå jeg... (og det blir ikke "baby"!). Men mannen vil se ann babyen før vi bestemmer oss helt 100%. =O)

Sønnen har forresten begynt å leke med min gamle dukke. Begynner nok så smått å fatte at det faktisk kommer en liten til i huset. Stort sett veldig snill med den. Skifter bleier på den, synger Bæ. bæ lille lam når han legger henne godt under dyna, gir smukken til henne osv. Men innimellom blir jeg litt halvbekymret - da tar han nemlig dukken og kaster den inn i et rom, mens han sier "FY BABY. Guka sinna" (han heter Luca men kaller seg Guka). Hjelpeseg, blir vel en liten runde med søskensjalusi til tross for at han er veldig snill mot magen og dukka sånn stort sett. Han har sett på Emil i Lønneberget og synes pappan til Emil er veldig sinna... Så sinna er populært hjemme hos oss om dagen... =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...