Gå til innhold

Vært på 3D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alt stod kjempe bra til. Han regnet ut at barnet nå veide 1900 g å det er 8 uker til terminen. Lå å sov gjennom hele undersøkelsen, å brukte morkake som hodepute. Fikk bilde der barnet smilte og laget surmunn. Legen mente at det var 100 % sikkert at det var jente, viste oss leppene. Hadde jo vært koselig siden man har to gutter fra før.

Er usikker på om jeg skal stole helt på det. Noen som har fått bektreftet det så sent å det har vist seg å være motsatt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hi hi grattis :)

Vi valgte å stole på legen på 3d ultralyden.

Jordmor på ordinær UL mente det var en jente, men hun ville ikke si helt sikkert (likte å se det fra 2 vinkler) På 3d UL sa han helt tdlig at her var det en jente. Han og kunne se leppene. Så hos oss er alt rosa nå ;)

Håper virkelig han har rett hehe

Skrevet

Hi hi grattis :)

Vi valgte å stole på legen på 3d ultralyden.

Jordmor på ordinær UL mente det var en jente, men hun ville ikke si helt sikkert (likte å se det fra 2 vinkler) På 3d UL sa han helt tdlig at her var det en jente. Han og kunne se leppene. Så hos oss er alt rosa nå ;)

Håper virkelig han har rett hehe

Gjest Bjørnen Collargol*gravid
Skrevet

Sist visste vi på forhånd at vi ventet en jente og fikk det bekreftet på 3D.

Jeg tror det er enklere å se det på 3D egentlig, så hadde nok stolt på det :)

Skrevet

Takker for svar:o)

Legen på ordinær ul mente at det muligens kanskje var en jente, men så ikke så veldig nøye etter. Men på 3D så han etter 4 ganger å somet helt inn.

Da kan jeg vell kanskje begynne å kjøpe inn litt stæsj, det jeg har er veldig guttete....

Skrevet

Tror nok det er veldig sikkert når de kan se leppene. 3d-legen vår veddet et tresifret beløp på at det var jente, så de er nok sikre på det de sier:-). Det ble forresten en jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...