Gå til innhold

Slanking er bortkastet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lett overvektige kvinner

- ser yngre ut (vi har fett som fyller ut rynkene)

- har bedre livskvalitet

- lever lenger

- er mindre syke

Kan det bli bedre? Men her er det ikke snakk om fedme, da får man jo med seg en del andre komplikasjoner. Men ingen grunn til å se ut som Kate Moss. Heldigvis. Jeg synes hun er så stygg og tynn.

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Belegg for bedre livskvalitet?

Skrevet

Jeg har vurdert å stikke griseskrukken min med en sprøyte og suuuge ut det som er inni den, for det er vel ikke akkurat det at det er en rynke, men en fettvalk mellom øynene. Kan det bli noe verre!?

Positivt: da jeg rota gjennom de gamle eskene her om dagen og fant masse gamle og halvgamle bilder innså jeg at jeg ser bedre ut nå enn for 7 år siden.

Skrevet

Hehe. Det samme kan sies om soling. Folk tror jeg er gal som ikke soler meg, selv på ferie i varmen. Jeg går tur. Mye hyggeligere, fin trim og gode opplevelser.

Skrevet

Det som var belegg for livskvalitet var at vi i mindre grad var styrt av mat i forhold til hva man ikke kan spise. Men jada, jeg ser helt klart det motsatte så lenge man hater seg selv og den måten man ser ut på. Men for oss som er lett overvektige når vi synes vi er ganske tynne så mener jeg dette er godt nytt..

Gjest Toxic
Skrevet

Og jeg leste griseskrukken som grisekukken og fikk noen urovekkende indre bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...